Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Vi må bare glede oss over at vi ikke har fått resultater enda. Det fundamentale lever i beste velgående. Rasjonalet fra statestikken lever i beste velgående. Hadde jeg fått valget i september oktober i fjor om jeg kan enten kjøpte på 68 kr da eller 112, 10 mars uten melding hadde jeg nok valgt å kjøpe i dag uten den risikoen. Men sånn er markedet. Nå er jeg bare glad for at håpet lever og at jeg har kommet over den værste risiko kneika. Skulle gjerne hatt ett intervju med ledelsen eller forrige ledelse om nettopp tidsaspektet men det får vi ikke. God kveld med aksjonærer.

Stor takk til h3nk1 Polygon og andre kunnskapsrike biotek eksperter som deler dette med oss. Ser at dere også informerer på HEGNAR forum på fin og seriøs måte. Veldig bra - så krysser fingre for resultater og framtiden for dette viktige selskapet.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Følger …

@h3nk1 @polygon hva stod i innlegget i FA? :eyes:

Absurd kursutvikling. Hadde jeg kunne økt hadde jeg gjort det. Skattepengene kommer vel tidlig i år…

Er det noen som kjenner til studiene som kombinerer CPI og NY-ESO-1 og evt hvor den nå står i utviklingsløpet?

Studien du linker til er terminert.

Klar over det, men hva har skjedd etterpå?

Det står på siden du lenket til: " Terminated (Low recruitment due to change in standard of care)"

1 Like

Ja CPI regimet som de kombinerte med endret seg, det betyr ikke at vaksinen er død

Det betyr vel at det ikke er en reell konkurrent innenfor relevant tidsrom?

Nei det er det nok ikke, men er mer opptatt av å se evidens for at peptid vaksine i kombo med CPI fungerer. Er ikke så bekymret for om UV1 må dele kaken, mest opptatt av å se data for at kaken faktisk eksisterer

Kaken er under baking, siste touch pågår. Straks klar.

3 Likes

Hvor mange events i kontrollarm lander vi på for INITIUM?

Jeg gjetter på 46. Hvor lenge må vi vente før 46 er sannsynlig?

Fordi?

Fordi

46+23=69

Og det ene er dobbelt så høyt som det andre. Skikkelig PhD greier dette her.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.