Jeg skjønner ikke helt hvor du vil her.
Vi har data som nå indikerer at de som har fått UV1 + sjekkpunkthemmere i andrelinje (NIPU) faktisk lever 27% lenger enn kontrollgruppen. NIPU gikk mens det var pandemi, og det er nærliggende å anta at omtrent alle pasienter som deltok (lungehinnekreft putter deg automatisk i høyrisikogruppen for covid) i NIPU har fått covid-vaksine før, mens, eller etter behandling. Virker ikke å påvirke i noen spes. grad.
Eller for å si det sånn: Når både kontroll- og eksperimentell arm i et klinisk forsøk har fått covid-vaksine så betyr det jo ingenting. For vi sammenligner bare de to armene med hverandre.
Det er uhorvelig mye fin info i denne tråden, og spesielt “Ultimovacs fundamentale forhold”-tråden. Bare å lese bakover og kose seg med kunnskapen etter hvert som man tillegner seg den. Vil nesten tro at alt (unntatt ozonlaget da) har vært oppe som tema, så du vil nok få svar på alt du måtte lure på ved å bare lese alt som har blitt skrevet av dyktige folk her inne gjennom flere år.
Uten at dette er ment som en formaning eller noe: Er man så redd for pengene sine, så er nok ikke biotek rette stedet å være. Uforutsette hendelser, datarisk, sorte svaner, alt mulig slags kan inntreffe. Mange er innom her, og de vil aller helst ha risikoen til et likviditetsfond, men avkastningen til eurojackpot. Det vil man aldri få i biotek. Selv ikke med Ulti.
Igjen, hvis man går med slike mistanker om skittent spill bak sceneteppet, så tror jeg ikke biotek er det rette stedet å være. Da blir det veldig fort mentalt slitsomt. Hadde aldri orket å være investert i U om jeg kjente på sånne mistanker, eller trodde at spillereglene kanskje ikke blir fulgt.