Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Noen som har kontroll på total innsidekjøp fra Sousa? Ca 1 million kr eller rundt der?

Dette er fra siste børsmelding, men inkluderer nærstående sine aksjer. Hva hans kostpris er litt jobb å bla igjennom.

Veldig bra oppsummert!

Tok meg den frihet å poste den på Tid er penger sin Discord - Sverre og Peter har jo støttet shortingen og klagd over at folk ikke har kunnskap nok om temaet…

3 Likes

Okei, fordi 26 000 aksjekjøp over børs har han vel ikke gjort?

Tror alle aksjer er kjøpt i marked over de siste årene

Åja, da er det nok ganske solid kostpris. Vanskelig å lete seg frem til men mellom 1,5-3 mill et sted ca

Apropos

13 Likes

Problemet er at de som kommenterer dette alltid snakker generelt, de ser ikke et sekund på Ulti-caset før de uttaler seg. Mens vi har dypdykket i status quo. Så det blir teit. Man snakker om forskjellige ting.

2 Likes

Dine analytiske evner er virkelig imponerende…! :crazy_face:

1 Like

10-20 kroner kan godt tenkast. Eller 563 kroner. Men ser ikkje heilt kva som gir 70-80 kroner. Tenker baissing også er eit handtverk som ein gjerne kan gjere seg flid med, så tek det seg betre ut.

3 Likes

Klikk deg inn på linjene i den lista du får opp her så får du en viss peiling

https://newsweb.oslobors.no/search?category=1102&fromDate=2019-01-01&issuer=12711

1 Like

Takk :slight_smile:

Vil anbefale alle å lese doktorjr sine innlegg på fundamentaltråden. Han tar opp et viktig tema, og det temaet er per dags dato den største risikoen i mine øyne. Han mener dagens praksis er at det er friskere pasienter som får IPI+NIVO. Nå vil jo den informasjonen vi har om pandemi og pasienter veie litt opp, men folk må ikke tro at dette er 100% sikkert case!:sweat_smile: Dette er stor risiko (mest fordi du kan tape alle pengene dine).

3 Likes

Ikke alle pengene. Får igjen på skatten om vi går i 0

2 Likes

Og så har vi igjen TET teknologien også som er en potensiell bombe!

Jeg mener det har været diskuteret. Det bør være mye begrænset hvor mye friskere patienterne kan være ved inklusion - man skal overholde kriterierne.
Et andet punkt er at nogen mener at man er blevet bedre til at behandle med IPI+NIVO. Det vil ramme begge arme og kan være en del-forklaring.
Ketilaj forsøgte at emulere hvad der ville ske hvis man havde den mest friske halvdel af patienterne. I praksis vil man stadig have overvejen sandsynlighed for at UV1 virker, da vi er mye langt over tid.
Mod argumenter er at man har set Covid påvirker median PFS i studier den modsatte vej - til vores fordel.

1 Like

Det har vært diskutert, og jeg er helt enig med deg. Ønsker bare å gjenta dette for eventuelle nye investorer slik at færrest mulig tror dette er nesten 100%:blush:

doktorjr skrev på den annen side også dette (før vi kjente NIPU-datene):

Yes! På den tiden var konsensus på forumet at positive NIPU data ville være en sensasjon (noe det i og for seg er):+1: Dessverre klarer ikke markedet å se at dataene er tydelige nok

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies. Continue discussion at Ultimovacs (ULTI) småprat 4.