Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Fantastisk innlegg boble. Takk, det er helt i tråd med hva jeg har opplevd med pcib, har hatt den følelsen med bgbio hele tiden og holdt meg unna. Det samme med targo og nano.
En bitteliten korreksjon uten vesentlig betydning er vel at NSCLC startet opp før soc ble endret, men kun 2 rekruterte før U varslet at de endret studien til å kombinere med den nye SOC
Valuation: Base case NOK139 (147) per share
We adjust our base case from NOK147 to NOK139 per share on the back of some
housekeeping in our model (updated USD/NOK and financing estimates, increased
WACC). We tweak our valuation range from NOK40-233 to NOK36-219 per share.
Ja er nok best å justere ned modellen vår, er jo ikke så ofte biotek får gode resultater, det passet ikke vår prising modell
Egentlig en veldig grei analyse av Redeye. Ikke noe å henge seg opp i med kursjustering, det er en nothing burger.
Ser ut som at noen snappet Herr Tangen sin kommentar på LinkedIN. Hadde dog håpet at de fikk med de gode kommentaren og spørsmålene som også ble rettet mot FTF og Tangen.
Posten på LinkedIN: Folketrygdfondet on LinkedIn: Derfor låner Folketrygdfondet ut aksjer til shortere | 17 comments
Redeye skriver at tidslinjer er uklare rundt rekruttering og åpning av sites for FOCUS-studien?
Skjønner ikke hva de mener her… Fra rapporten "• FOCUS is a landmark study: The data will be
analyzed 12 months after enrollment of the last patient " - siste var innrullet i august 2023. Her bør det ikke være noe tvil om når studien skal leses av?
Det finnes en helt egen generell småprat-tråd hvor man kan kritisere egne valg ovenfor almuen, om man ønsker.
Hvis du fortsatt har mentale sperrer som hindrer deg fra å se forskjellen på dårlige fase 1/2 studier i nevnte selskap og 5 randomiserte fase 2 i Ultimovacs tror jeg det er lurt å lese biotech basics før man eventuelt kaufer verdipapir i slike selskap.
Nivået på et knippe brukere som følger dette selskapet er skyhøyt,så la oss ikke bry de med trivielle påstander og kvinete måter å ytre seg på.
Du nevnte vel at du trader. I så fall er jeg enig i at 5 mnd kan være et langt tidsperspektiv, men det avhenger jo av strategien din. Hva var planen din da du kjøpte? Jeg ville tenkt at det burde diktere?
HVIS jeg skulle tradet i denne nå hadde det forsøksvis basert seg på TA og risikostyring, og det fundamentale mest som et positivt bakteppe.
Hadde en liten rant på chat som like greit kan havne her også:
Det burde være klart for alle hvem DNB løper ærend for når de flere uker etter POC har prestert å ikke oppdatere LOA/valuering i sin analyse av selskapet.
Derimot har analytikeren prestert å spre ubegrunnet FUD om finansiering i flere finansmedier samtidig som markedsverdien til selskapet er ned 50 prosent fra toppen på randomiserte, transformative data. Data som de facto skal/må medføre justeringer av analytikernes modeller.
I fravær av at banken retter opp i noe av denne fadesen/mask-off-moment/whatever burde selskapet sterkt vurdere aldri bruke den til noe som helst igjen. FUD og åpenbar uvillighet til å justere (opp) analysen er ikke tilfeldig.
Oppdaterte analyser som følge av kraftig derisking av UV1 var noe man så frem til med ESMO og NIPU. Men jammen fikk man ikke det en gang. Nesten ikke til å tro.