Og dette synes du er bra nok? Eller skal bare alle nye deltakere på et magisk vis hoppe opp på ditt kunnskapsnivå? Så lenge det ikke står eksplisitt at det er PFS-eventer, så er det rom for misforståeler, spes. mht alt det andre du skrev. Men jeg skjønner nå at det er mer viktig for deg å ha rett, enn hva som er rett.
Tar meg noen dager pause herfra nå. Gidder ikke forholde meg til diskusjoner på dette nivået.
Edit: Det ble en times pause. Tilbake rent midlertidig for å skrive dette: @Martins nå ble jeg jævla irritert på deg, og hvis jeg har vært / er skarp i kantene, så beklager jeg dette.
Imidlertid så vil jeg gjerne også si dette: Noe av det fineste med småprat U-tråden for meg har vært at det er en ryddig tråd, med fryktelig lite dårlig / feil informasjon. Og jeg synes det er naturlig å kunne be andre om å tydeliggjøre hva de har skrevet / rette opp i det man anser som feil. Det er min verden. Og jeg rydder selv opp etter beste evne når folk kommenterer at det jeg skriver er utydelig / feil. Og det virker som du ikke er på samme planet (i begge forstander) som meg der. At for deg så blir det med en gang en slags meg vs. deg, i stedet for en utforskning av hva som er sant / rett. Og det synes jeg er utrolig provoserende, for det er det nivået jeg assosierer med andre fora jeg ikke gidder å delta i (HO f.eks). Altså, hvor vanskelig hadde det vært for deg å rette opp / tydeliggjøre det du ble forespurt i utgangspunktet? I stedet velger du en variant hvor det blir 3-4-5 poster frem og tilbake som er totalt unyttige for alle andre og alt, muligens utenom egoet ditt? Jeg skjønner virkelig ikke. Er det nødvendig?
Og de OS-greiene i INITIUM skaper bare forvirring, all den tid du åpenbart ikke er i stand til å forklare rent statistisk hvor mange OS-events man må ha for å oppnå statistisk signifikans, la oss si minimum innenfor studiens design (som ikke akkurat virker å ha overbevist noen i tilfellet NIPU). Hadde du slutta å se på prosentfordelinger av pasienter / events, og forholdt deg til antall pasienter som sannsynligvis har hatt OS-event, så ville du vel sett det også: Tallene blir for lave. Rett og slett. Jeg har forsåvidt allerede kommentert akkurat det tidligere, men det gikk visst hus forbi. Så mye for å ha en “diskusjon” med deg hvor man prøver å finne ut av hva som er rett.
Edit2: Ser at du nå plutselig bare snakker om PFS igjen i siste post. Skjønner du ikke hvor forvirrende dette kan være for alle de som er er nye her inne? Var vel seinest i går eller forgårs at en bruker trodde vi kunne lese OS av før PFS. Hvordan tror du sånne misforståelser oppstår?