Jeg vil gjerne se et venn-diagram med vaksineskeptikere og folk som har helseforsikring i USA. Kan overlappet være så stort? Tror kanskje ikke de vil like ordet “inhibitors” heller? Eller kanskje tro at det er en slags religiøs demoninasjon? “I’m not an inhibitor, I’m a presbyterian” elns?
Jeg tror vel dessverre at den gruppen mennesker for hvem vaksine er et belastet ord i det landet, som oftest tilhører et sosioøkonomisk sjikt som uansett har mangelfull helseforsikring. Så det tror jeg ikke i praksis er et problem.
Edit: Enige om mye vi @WernerVonHaussenberg
Jeg mistenker også at vaksinemotstanderne er vel så skeptiske til dagens kreftbehandling. Der går det vel i krystaller og gode tanker.
Mon tro om det er lite utlånsaksjer tilgjengelig fra FTF eller om det er reelle salg hos IKZ-kunder hos nordnet?
Dette er de siste to dagene for NORDNET LIVSFORSIKRING AS, altså aksjene kundene til nordnet kjøper via IKZ-konto:
Uansett vil jeg oppfordre samtlige IKZ-kunder hos nordnet til å sperre seg for utlån. Har man riktignok en stor portefølje der vil jeg si selg ULTI på IKZ for så å kjøpe dem på ASK-konto. Da er man sikker på at de ikke lånes ut til short.
Dess færre aksjer som er tilgjengelig til short-utlån dess høyere rente får shorten.
Blir acelrated approval søknad og salg av UV1 i Melanom mens de kjører fase 3 etter INITIUM avlesning da kanskje,
Det er noe vi kan bare kan håpe på. Om jeg husker korrekt er det noen som har spekulert i en HR ned mot 0,50 for å kvalifisere til AA.
Det er vel ikke bare spekulasjoner, Ketilaaj sine plott kvantifiserer denne muligheten på glimrende vis. 42 events i kontrollarmen med 65 events totalt, gir en HR på ca 0.45. sannsynligheten for 42 events er jo ikke akkurat liten!
Det tallet var noe Bjørheim nevnte litt sånn “top of his head” i en presentasjon. Det er nok p-verdien som er det sentrale, og den får veldig mange nuller et godt stykke før 0.50.
Det mest sentrale Carlos sa var at halene virker å ha flatet ut. Man kunne jo anta det selv, som jeg og mange andre har gjort, men viktig bekreftelse å få. Utflating før 70 events gir lite rom for at UV1 armen ikke har overprestert forventningene til PFS.
Kära vänner! Jag försöker läsa på lite om FOCUS. Finns det någon artikel om studieupplägget? Har letat lite och hittar inte så mycket. Finns det info t.ex. MCID, prespeficierad statistisk analys etc?
Vi savner en selfie med Carlos:)
Opplegget er beskrevet i detalj her: Tolerability and Efficacy of UV1 Vaccine in Patients With Recurrent or Metastatic Head and Neck Squamous Cell Carcinoma Planned for First-line Treatment With Pembrolizumab (FOCUS)
Det er jo absolutt innenfor rekkevidde spesielt med denne avlesningen på tidligere eventer.
Hittar inget om den statistiska analysen där
Jag håller fortfarande på att smälta vårt möte, kanske skriver lite om det senare
Hej allesammans. Jag kom åter på mig själv med en fundering: är det LA PFS-events eller BICR PFS-events som räknas till de 70? Om det är LA-events, finns det då inte en helt reell risk att LA överskattat tiden att nå 70 events, och att detta egentligen redan hänt för en stund sedan? Det är ju HR för BICR som är det som är relevant
Det er BICR som definerer tidspunktet for 70 events. Sensitivitetsanalysen gjøres i etterkant.
Måtte bare sjekke short registret men det blir vel oppdatert i løpet av uka
Redeye sendte ut epost i formiddag også om presentasjonen med link til videoen også om noen ønsker å se den igjen: Ultimovacs: CEO Carlos de Sousa presents at Redeye Life Science Day 2023 – 23 November
Samme dag som den årlige DNB Healthcare Conference, så skal Sara Mangsbo presentere i Sverige, credits til @theroger:
Da tenker jeg man kan forvente mer om TET-plattformen før dette.