Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Nå er vi straks på Redeyes “fair value” på 139kr/aksje for base caset. Skal de kanskje oppdatere kursmål snart?

8 Likes

Timeline for 2024:

  • Initium åpnes for analyse mid januar (10-20.)
  • Q4 rapport 14.2
  • Initium Top-Linje resultater 10.3-20.04
  • Generalforsamling (shortinkalling) 24.04
  • Q1 - 7. mai

Bonus: Oppdaterte Nipu resultater i mai på konferanse
Bonus: Fullstendige INITIUM resultater i mai på konferanse (spekulativt)

20 Likes

Glemte fast-track/breakthrough designasjon i mesoteliom.

17 Likes

https://on.soundcloud.com/F7RFSnFg3fqpenFz7

“Donald Duck tall” og “Yervoy-øyebikk nummer 2” ifølge styreleder hvis INITIUM møter endepunktet.

Cirka 28 minutter.

25 Likes

Educate me please​:pray::blush:
Yervoy- øyeblikk henviser til?
Donald Duck tall, ligger i mitt hode på et høyere nivå enn hva jeg leser blir foreslått som oppkjøpspriser, men begrepet «Donald duck tall» er vel sikkert høyt subjektivt

2 Likes

Brand name for Ipilimumab - so immunterapi 2.0, kanskje?

1 Like

Kan være noe med at Yervoy var den første checkpoint inhibitoren som ble godkjent av FDA han tenker på. Noe som da var banebrytende.

4 Likes

Er det ikke Onkel Skrue tall vi ønsker da :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes
3 Likes

Er ikke GF den 18. april?

Har ikke sjekket, tok Redeye sin kalender som god fisk. Men husker 18. april selv ja.

1 Like

Bare for å få en recap av hva de må(?) handle om de ikke får lånt andre plasser, ettersom det begynner å bli lite aksjer rundt om kring.

Sett i lys av dagens radium kan det bli eksplosivt rundt GF…

22 Likes

Jeg er spent på om vi får en melding når de åpner studien av typen:

“Vi åpner INITIUM for å se hva som skjer, for statistikerne våre mener det er uetisk å fortsette basert på forventet utvikling i studiet, basert på tidligere studier” eller noe i den duren…

7 Likes

hadde vi en dato for cut off? 18 mnd var vel 30 desember?

1 Like

Kursen går vel neppe ned om/når det blir kjent at Janus har startet inndekningen. Mindre shortaktører vil antagelig også få hastverk.

2 Likes

Fant ikke nøyaktig dato men mener det var 19 Juli?

Fra Q2-22
"On 30 June 2022, Ultimovacs completed the planned recruitment of 154
patients in the INITIUM trial. Two additional patients were enrolled in July
2022, bringing the final number of patients enrolled to 156 "

1 Like

Er vi sikre på at FTF tilbakekaller utlånte aksjer ved generalforsamling?

I så fall er dette en bemerkelsesverdig strategi av en såpass stor og tilsynelatende profesjonell aktør,

2 Likes

Skal si Einarsson dro på i dagens radium.

For en spenning og for ett potensiale.

9 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-291?si=ec1ed6494db4482bbc4f348350b02025#t=27%3A08

Min tolkning er at det er helt uvisst når man kan dra noe mer lærdom ut av databasen enn med de dataene de har nå, så hvis det da er så positive resultater som man håper,
så vil det være uetisk å fortsette til de 70 events er registrert, fordi dette forsinker det videre arbeidet med å bringe UV1 videre i utviklingsløpet og mot markedet.

17 Likes

kommentarer til dette @polygon ?