Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Det gir en pekepinn på hvor akterutseilt man blir hvis man har informasjon fra FA som hovedkilde for sine investeringsbeslutninger.

8 Likes

Her er TDN Direkt sin copy-paste artikkel:
image

6 Likes

Reaksjonen fra markedet er ihvertfall ikke til å ta feil av

3 Likes
7 Likes

Huh? Heller forumet som har negativ vinkling mot FA. Det var da virkelig en positiv melding…

Ultimovacs forventer å kunngjøre toppresultater i mars 2024.

3 Likes

Beklager om jeg ikke har fulgt med her. Har Ulti løpende innsikt i løpet til disse 20 pasientene? Hadde de ikke vært pliktet til å melde markedet da i så fall?

Det er snart tid for prisutdelinger og jeg har et forslag:

14 Likes

Ikke jinks det nå da…bjørnen er ikke skutt.

5 Likes

Teksten i FA er nå blitt endret, den hadde en formulering om forsinkelser som kunne tolkes negativt- siden forsinkelser i biotek sjelden er godt nytt.

2 Likes

6 Likes

Jeg har det i Word så jeg kan endre til Otard om det blir nødvendig :+1: :money_with_wings: :money_with_wings:

Toppresultater og ToppLINJEresultater, to ganske forskjellige ting å love…

Så FA viser igjen at de ikke forstår det de skriver om, dessverre :man_shrugging:

3 Likes

Det er en “negativ” vinkling mot FA i denne tråden fordi hver gang FA skriver om Ulti så er det som å se på en fotballkamp hvor kommentatoren ikke i nærheten av å forstå offside-regelen, eller klarer å si ting som “Soleklar hands!” når keeper tar ballen i hendene innenfor 16 meter :unamused:

Hadde vært hyggelig med litt mediedekning hvor journalistene ihvertfall kunne utvise en slags basal forståelse av hva de skriver om.

4 Likes

En forventet, men svært god melding. At det er krefter som kjemper hardt for å holde kursen nede er det ingen tvil om når man ser på omsetningen. Vi har vel ca 2mnd igjen til vi er i mål. Det holder vi ut lett.

1 Like

Mediedekning og positiv reaksjon i aksjekursen, mens folk fortsatt klager her inne… jaja…

Jeg skjønner ikke helt. Mener du at man ikke kan være happy med at kursen går opp og samtidig mene at journalistikken i FA holder et dårlig nivå (på en og samme tid)?

5 Likes

Nå tipper jeg Myrild blir glad. :smiley:

2 Likes

Jeg tror du skjønner hva jeg mener.

Kanskje et dumt spørsmål. Har de nå sett på dataene? Og de er jo i stand til raskt å se om dataene virker gode, ikke sant? Og så kommer de nå og sier de vil presentere de raskere enn forventet. Det tyder for meg at det er gode resultater.

Enda mer eksponering fra FA!