Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Blir jo ikke kreft senere i livet når de har fått UV1 da :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ja, vi må ikke glemme at den største og viktigste gevinsten om Ultimovacs lykkes, er bedre behandling mot kreft. Det betyr jo langt mer enn vår eventuelle aksjegevinst…

20 Likes

Det er en hyggelig bi-effekt, og er og kan godt være en motivasjon for de langsiktige større, men min posisjon har 0 å si fra eller til for hvordan det går for Ulti, selv om alle småsparerne samlet har en effekt.

https://twitter.com/CyHusain/status/1748435438036205636

Vi får vel gi denna hyggelige ammmerikaner’n nån hjerter eller?

41 Likes

Oppdatert Company Presentation lagt ut idag: Presentations and Publications - Ultimovacs

38 Likes

Nordnet majoritet norska ägare.
image

Avanza 100% SWE
image

1 Like

Får flashback til Olje/Volvo historien (håper jeg) :wink:

7 Likes

Grafene ser jo ganske dramatiske ut, inntil du ser på skalaen hvor det er +/- 10 % endring i antallet eiere av aksjen. :man_shrugging:

9 Likes

Ca. 65 svensker (6-7% nedgang) som har funnet en annen “skräpaktie” å investere i. Håper ingen mister nattesøvnen av det :wink:

Statistics is the art of lying by means of figures

3 Likes

Herregud så känsliga ni är. Är inte antalet men trenden som är relevant :sweat_smile: Kan ta den bort alltså

Nei nei, bare humoristisk ment. Chill mate. :sweat_smile:

1 Like

Hvis du ville vise trend så må du nesten vise et større utsnitt (større tidslinje) av grafen. Siste 3mn kan knappest kalles et grunnlag for å vurdere trend.

Är väl närmast trigger som är intressant vad som sker. Många som köper på trigger

Tror ikke det er mulig å endre “timeframe” på alleaktier.se sine avanza/nordnet antall eier grafer

1 Like

https://www.redeye.se/events/966280/redeye-theme-fight-cancer-2?tab=schedule

Sjefen presenterer i Sverige i morgen.

8 Likes

Om du legger til en tredjedel av tiden til diskusjon så snakker vi 100+ % :brain:

Fint med litt panelsnakking, da kan Carlos igjen gjenta at det utover Moderna er ingen andre i verden som spytter ut randomiserte vaksinedata.

2 Likes

Nordpolen

Hvordan får du dette regnestykke til at blive 8 min.?

Fra 10.43 til 10.55

Det er norsk matematikk, ikke dansk :norway:

Sikkert gått ut fordi Redeye ikke ser noe som skal kunne bevege kursen i nærmeste fremtid….

9 Likes