Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Oppdatert Company Presentation lagt ut idag: Presentations and Publications - Ultimovacs

38 Likes

Nordnet majoritet norska ägare.
image

Avanza 100% SWE
image

1 Like

Får flashback til Olje/Volvo historien (håper jeg) :wink:

7 Likes

Grafene ser jo ganske dramatiske ut, inntil du ser på skalaen hvor det er +/- 10 % endring i antallet eiere av aksjen. :man_shrugging:

9 Likes

Ca. 65 svensker (6-7% nedgang) som har funnet en annen “skräpaktie” å investere i. Håper ingen mister nattesøvnen av det :wink:

Statistics is the art of lying by means of figures

3 Likes

Herregud så känsliga ni är. Är inte antalet men trenden som är relevant :sweat_smile: Kan ta den bort alltså

Nei nei, bare humoristisk ment. Chill mate. :sweat_smile:

1 Like

Hvis du ville vise trend så må du nesten vise et større utsnitt (større tidslinje) av grafen. Siste 3mn kan knappest kalles et grunnlag for å vurdere trend.

Är väl närmast trigger som är intressant vad som sker. Många som köper på trigger

Tror ikke det er mulig å endre “timeframe” på alleaktier.se sine avanza/nordnet antall eier grafer

1 Like

https://www.redeye.se/events/966280/redeye-theme-fight-cancer-2?tab=schedule

Sjefen presenterer i Sverige i morgen.

8 Likes

Om du legger til en tredjedel av tiden til diskusjon så snakker vi 100+ % :brain:

Fint med litt panelsnakking, da kan Carlos igjen gjenta at det utover Moderna er ingen andre i verden som spytter ut randomiserte vaksinedata.

2 Likes

Nordpolen

Hvordan får du dette regnestykke til at blive 8 min.?

Fra 10.43 til 10.55

Det er norsk matematikk, ikke dansk :norway:

Sikkert gått ut fordi Redeye ikke ser noe som skal kunne bevege kursen i nærmeste fremtid….

9 Likes

Wow, det er en temmelig stygg feil.

6 Likes

Ja, dette er grovt og overlater alle vurderinger til Herr Hvermansen.
Jeg skjønner meg egentlig ikke på all kritikken av Holom, han påpeker riktignok “bare” det åpenbare; det blir himmel eller helvete, men han vet i det minste at NOE near-term av major impact er på trappene.

Ønsket er vel kanskje her på TI at han skal klare å stake ut kursen for U i perioden etter dersom read-out blir en suksess og der er han vel kanskje litt vag? Et frekt kursmål langt oppe på 400 - 500 tallet er vel det vi på TI ønsker oss :wink:

Vi får bare håpe at alle som dekker U kommer med oppdaterte LOA så fort data foreligger, da bør analytikerne forstå at de som er raskest på ballen får mest attention.

Redeye pleier å være våkne og raske, men her har nok Carlos glemt å betale regninga for analyser, alternativt må han snarest stoppe betalinga for H1 2024!

1 Like

Oppdatert LOA NOK 20,- :grimacing: :grimacing:
Forsiktig med hva du ønsker deg :stuck_out_tongue:

5 Likes
  1. januar, 2 måneders jubileum med jevn og trutt oppgang

Kursen holder seg godt over toppnivåene fra i fjor

8 Likes