Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Om du legger til en tredjedel av tiden til diskusjon så snakker vi 100+ % :brain:

Fint med litt panelsnakking, da kan Carlos igjen gjenta at det utover Moderna er ingen andre i verden som spytter ut randomiserte vaksinedata.

2 Likes

Nordpolen

Hvordan får du dette regnestykke til at blive 8 min.?

Fra 10.43 til 10.55

Det er norsk matematikk, ikke dansk :norway:

Sikkert gått ut fordi Redeye ikke ser noe som skal kunne bevege kursen i nærmeste fremtid….

9 Likes

Wow, det er en temmelig stygg feil.

6 Likes

Ja, dette er grovt og overlater alle vurderinger til Herr Hvermansen.
Jeg skjønner meg egentlig ikke på all kritikken av Holom, han påpeker riktignok “bare” det åpenbare; det blir himmel eller helvete, men han vet i det minste at NOE near-term av major impact er på trappene.

Ønsket er vel kanskje her på TI at han skal klare å stake ut kursen for U i perioden etter dersom read-out blir en suksess og der er han vel kanskje litt vag? Et frekt kursmål langt oppe på 400 - 500 tallet er vel det vi på TI ønsker oss :wink:

Vi får bare håpe at alle som dekker U kommer med oppdaterte LOA så fort data foreligger, da bør analytikerne forstå at de som er raskest på ballen får mest attention.

Redeye pleier å være våkne og raske, men her har nok Carlos glemt å betale regninga for analyser, alternativt må han snarest stoppe betalinga for H1 2024!

1 Like

Oppdatert LOA NOK 20,- :grimacing: :grimacing:
Forsiktig med hva du ønsker deg :stuck_out_tongue:

5 Likes
  1. januar, 2 måneders jubileum med jevn og trutt oppgang

Kursen holder seg godt over toppnivåene fra i fjor

8 Likes

Blir spennende å se om det er nok vilje, evne og moment til å dytte oss gjennom 144-146 nivået denne gangen. Tipper vi ser et nytt forsøk ganske snart.

6 Likes

Hvem har ansvar for vaskingen av data av INITIUM?

CRO vasker dataene.

CEO i Radium 241:

It is correct that a CRO monitors the study, but we have different CROs: one that monitors the study, one that independently reviews the imaging, and another one which does the lab-work. So there is not just one entity. It is very important that after we have 70 events, that the database is clean and confirmed. And that is a process we cannot really tell how long is going to take. Because it depends, you know, on discussions with the difference centers. But, what I can tell you is that as a company, we are in close contact with these CROs to make sure that they clean up this data as the study progresses, so that the final stage will not take as long, because some of that work is already done.

Nå vet vi jo at de er ferdige i mars.

Vi vet ikke hvilken organisasjon bedrift som har ansvaret.

Chatten har svaret på det meste:

Det er Fortrea, (formerly LabCorp).

3 Likes

Hvis jeg har oppfattet det riktig, kjøres det samtidig med Initium et parallelt
studie med 21 pasienter med samme behandling :UV1 + ipi/nivo.

Har Ultimovacs (løpende) innsyn her,
eller er det likt som i hovedstudien, dvs CRO som leser av/ “renser” dataene?

Kan man risikere et liggnende utfall som i NIPU? Der de som hadde ansvar for vasking dataene konkluderte med at det primære endepunkt ikke var møtt, hvorpå Åslaug og co mente det var en " Significant and Clinically Meaningful Improvement" ?

Holom jobber i DNB og de har lenge satt et kursmål på 200. Han gikk aktivt ut med opplysninger av negativ art (NIPU) og påpekte gjentatte ganger at en emisjon kunne komme. Dette samtidig som han valgte å overse den shortingen som pågikk.
Jeg er DNB kunde og ULTI aksjonær og sendte han en mail der jeg spurte hva han drev på med.
Ikke noe svar.
Kan ikke si jeg har noe respekt for denne karakteren. Han burde vite bedre, og at han overser det opplagte gjør at jeg lurer på hvilke interesser han beskytter.

10 Likes

Det er svært lite sannsynlig. NIPU gikk i avansert mesoteliom hvor svulstene er notorisk vanskelig å måle for progresjon med billeddiagnostikk (klinikerne beskriver det som “flate pannekaker” langs lungehinnen). Dette er ikke tilfelle i hudkreft.

Helland snakket for øvrig om overlevelse når hun snakket om “significant and clinically meaningful improvement”. Og det er overlevelse som er gullstandarden/fasit. Det var på PFS etter 6 måneder at BICR mente det endepunktet ikke var oppnådd. Noe som altså var i sterk kontrast med hva Local Assessment konkluderte med.

1 Like

U har nok fullt innsyn. Det er andre sider ved UV1 som undersøkes i denne gruppen.

Men - og det tror jeg er viktig - U kan selvfølgelig se utviklingen og responsen av behandlingen på disse 21 som nok er innrullert på samme kriteriene - på den måten har det skaffet seg innsyn i en alternativ LIVE kontrollgruppe.

Denne gir de nok gode signaler om virkningen av UV1. Innrullert fra juni 2022 til november 2023. Mange har nok vært inne i over et år.

Smart trekk.

2 Likes

Takk for fine og utfyllende svar :pray:

https://x.com/radforsk/status/1749767179799613520?s=46&t=xNTrHlKf5RE96F4FkH66Ew

«… tillegg svarer Jónas ut spørsmål om @ultimovacs »