Enig. Mener det beste er å la en stor kjøpe seg inn(ikke opp) i forbindelse med en stor finansiering av fase 3 studier. Våre nordiske naboer har klart det. Vi er litt på etterskudd, men er vi dyktige nok, bør Norge også klare det.
Ultimovacs signet vel Ton Berkin for ca 3 år siden for nettopp å ivareta den biten. Han var vel definert som en kapasitet på dette området hos BP i mange år, før han gikk til Ultimovacs.
Dvs at han har sittet på andre sia av bordet i mange år, noe som bør borge for at Ultimovacs ikke står med lua i hånda ved gode INITIUM resultater.
Joda, ser den og vil nok selv bli fristet til å selge meg noe ned ved en eventuell 20x. Men dersom Ulti lykkes med UV1 og det viser seg at denne funker på flere typer kreft, så ligger det fantastiske utbytter foran oss i årene som kommer. Og da sitter man i en aksje som vil givdeg sikker avkastning. Dersom selskapet blir kjøpt opp så må vi aksjonærene reinvestere midlene i aksjemarkedet og derigjennom påta oss ny risiko. Og du skal være meget god for å oppnå 10-15% avkastning på kapitalen. Spørs om du ikke kan oppnå like god avkastning dersom Ulti forblir på aksjonærenes hender og utbetaler utbytte.
Må vi virkelig det? 
Hvis du er fornøyd med 10% avkastning etter 10-20-ganger avkastning, så er det vel like greit å sette beløpet i et indeksfond?
Mange innlegg av folk som regner med suksess. Ligner litt på “å selge skinnet før bjørnen er skutt”. 
Lykke til i alle fall. 
Fristet til å selge deg noe ned ved 20x? Er du seriøs eller?
Hvis et bud skulle komme er det aksjonærene selv som velger å selge. Men hva med å ta en ting av gangen her…
Bjørn Rune Gjelsten, Stein Erik Hagen og A Wilhelmsen er heller ikke folk som står så mye med lua i hånden.
Merkelig det der når folk som diskuterer eier aksjer.
Er det kjøpere fra USA i aksjen for tiden? Synes den er sterk på slutten av dagen.
Jeg stusset over det samme, økningen i volum og kjøpepress sammenfalt veldig med åpning i USA.
I følge shortrapporteringen til Finanstilsynet kan vi nok en gang konstantere at det ikke er noen endringer rapportert.
Antall aksjer pr dag som skal dekkes inn før GF må dermed øke dag-etter-dag 
Har merket meg det ganske mange dager i det siste.
Jeg har ingen tro på at det blir gjort noe seriøst forsøk på inndekning. Dette veddemålet tar de akkurat som oss, bortsett fra fortegnet. De tror på fiasko, vi på suksess. Snart har vi en veinner(e).
Oppfølgingsspm:
Noen som vet om det omsettes U-aksjer av betydning under tickeren på ULTMF på OTC Markets?
Ser ikke sånn ut - én handel på 1500 aksjer siste 90 dager, ifølge Infront terminalen…

Men skjønner ikke helt hvor den prisen kommer fra…? Ah, den er listet i USD, selvfølgelig
Og hvilke analyser skal de kunne legge til grunn for å beregne sannsynlighet for fiasko?
Nei, selvfølgelig må vi ingen ting. Men poenget mitt var at dersom man skulle ha et slikt lykketreff som 20x, noe jeg ikke tror før jeg ser det, da vil selskapet ha et voldsomt inntjeningspotensiale som nødvendigvis vilbresultere i solide utbytter. I den grad nan ønsker å ha kapitalen sin eksponert i markedet, så kan man enten fortsette å sitte med den i Ulti og få solid årlig avkastning i form av utbytter, eller ta den ut og sette den over i andre selskapet og derved påta seg økt risiko. Det var kun det. Helt hypotetisk. 
Vel, nå er det ikke jeg som har kastet ut 20x. Jeg har kun sagt at dersom så skulle skje, rent hypotetisk, så vil jeg nok seriøst vurdere å ta ut noe innskutt kapital. Trolig vil det skje lenge før 20x skulle være oppnådd. Noe 20x tror jeg ikke på før jeg ser den, selv om slike tall er hyggelig nok å oppleve. Har vært der før.
Fiasko eller fase 3…
UV-1 is under clinical development by Ultimovacs and currently in Phase II for Epithelial Ovarian Cancer. According to GlobalData, Phase II drugs for Epithelial Ovarian Cancer have a 38% phase transition success rate (PTSR) indication benchmark for progressing into Phase III.