Merkelig det der når folk som diskuterer eier aksjer.
Er det kjøpere fra USA i aksjen for tiden? Synes den er sterk på slutten av dagen.
Jeg stusset over det samme, økningen i volum og kjøpepress sammenfalt veldig med åpning i USA.
I følge shortrapporteringen til Finanstilsynet kan vi nok en gang konstantere at det ikke er noen endringer rapportert.
Antall aksjer pr dag som skal dekkes inn før GF må dermed øke dag-etter-dag
Har merket meg det ganske mange dager i det siste.
Jeg har ingen tro på at det blir gjort noe seriøst forsøk på inndekning. Dette veddemålet tar de akkurat som oss, bortsett fra fortegnet. De tror på fiasko, vi på suksess. Snart har vi en veinner(e).
Oppfølgingsspm:
Noen som vet om det omsettes U-aksjer av betydning under tickeren på ULTMF på OTC Markets?
Ser ikke sånn ut - én handel på 1500 aksjer siste 90 dager, ifølge Infront terminalen…
Men skjønner ikke helt hvor den prisen kommer fra…? Ah, den er listet i USD, selvfølgelig
Og hvilke analyser skal de kunne legge til grunn for å beregne sannsynlighet for fiasko?
Nei, selvfølgelig må vi ingen ting. Men poenget mitt var at dersom man skulle ha et slikt lykketreff som 20x, noe jeg ikke tror før jeg ser det, da vil selskapet ha et voldsomt inntjeningspotensiale som nødvendigvis vilbresultere i solide utbytter. I den grad nan ønsker å ha kapitalen sin eksponert i markedet, så kan man enten fortsette å sitte med den i Ulti og få solid årlig avkastning i form av utbytter, eller ta den ut og sette den over i andre selskapet og derved påta seg økt risiko. Det var kun det. Helt hypotetisk.
Vel, nå er det ikke jeg som har kastet ut 20x. Jeg har kun sagt at dersom så skulle skje, rent hypotetisk, så vil jeg nok seriøst vurdere å ta ut noe innskutt kapital. Trolig vil det skje lenge før 20x skulle være oppnådd. Noe 20x tror jeg ikke på før jeg ser den, selv om slike tall er hyggelig nok å oppleve. Har vært der før.
Fiasko eller fase 3…
UV-1 is under clinical development by Ultimovacs and currently in Phase II for Epithelial Ovarian Cancer. According to GlobalData, Phase II drugs for Epithelial Ovarian Cancer have a 38% phase transition success rate (PTSR) indication benchmark for progressing into Phase III.
Vil dere lese om bullcaset til ultimovacs?
For her kan dere lese om bullcaset til ultimovacs
https://twitter.com/BioStockAnalyst/status/1752029709553021256
Mye her som tilsier at vi må til fase3 for å bli kjøpt opp i alle fall😂
Satser på lisensiering på indikasjon pr fase3 studie👍 la pengene strømme i 15år!
Med beina på jorda hadde det for egen del i første omgang vært ønskelig om BP kunne tatt hele eller den største delen av en eventuell fase3.
Du har piggsko på også du nå😉
Ja vif år se initium først. Det bør være bedre enn akkurat.
Bare sånn når vi er her, i slutten av januar 2024:
Noen som husker et biotek-selskap som hadde en ferdigrekruttert studie sommeren 2022, og guida avlesning H1 2023?
Kan kanskje være verdt å minne på at den guidinga der, den er på signifikant resultat etter INITIUMs statistikk-kriterier:
HR 0.6, 80% konfidensintervall, ensidig p-verdi < 0.1
Selskapet guida altså i utgangspunktet – etter ferdig rekruttert INITIUM – en allerede statistisk signifikant avlesning av INITIUM for ca. ett år siden: Hvis 70 events ble nådd i løpet av H1 2023, så trodde man at man skulle lande rundt HR angitt ovenfor.
Og nå har det altså gått enda ett år. Og vi har ikke en gang nådd 70 events.
Det er faktisk fullstendig kokkelimonke. Koko-bahia. Klin Kokos. Bananas. Fyll på med tropisk frukt etter eget forgodtbefinnende.
Ikke for mig - DK har realisasjons skat, så pengene sidder i depotet før skat:
250k → 5 millioner i depot ( før skat )
10% årlig stigning eller udbytter → 500k årlig udbytte ( før skat )
cash in:
skat af 5 millioner - end of story…
At dette ble satt opp som et event-drevet studie har vært tidenes gavepakke for oss som har vært med på reisen (Skjønt, jeg tror ikke markedet helt har forstått hva som er i ferd med å skje, derfor den “elendige” r/r for oss som har vært med fra start. Noen vil kanskje si at 300+% ikke er elendig, men det trenger vi ikke krangle om nå).
De kunne valgt 18 mnd avlesing etter siste innrulerte, og da hadde vi hatt omtrent null grunnlag for å sette opp de regnestykkene som er satt opp av eminente statistikere og kompetente lek-folk på TI. Da hadde vi stilt inn vekkerklokken på mars 2024 allerede fra last pstient dosed, og vært fullstendig uvitende om forløpet i eventer. Da hadde vi sittet her med maksimal risiko, hatt gjettelek og fkasketuten peker på.
Istedet valgte de event-drevet, og etterhvert gitt oss unik informasjon som det faktisk er mulig å regne på. Og med historiske kontroller det er mulig å sammenligne med har vi fått så mange signaler og retningsvisere at det skal godt gjøres å gå seg bort.
- Fase 1 studiene - check på safety OG effekt, lav n hver for seg, men samlet sett en solid pekepinn.
- Klinikere som er entusiastiske, og ønsker å prøve ut.
- 3 ferdig rekrutterte fase 2, midt i en pandemi hvor mye annet falt i grus
- NIPU, som med umodne data viser 27 % bedre overlevelse, og bedre kan det bli med modnere data.
*INITIUM som ikke ser ut til å nå 70 eventer på lang tid. Regnestykker og statistikk viser oss hva det sannsynligvis betyr…
Når vi i mars står i målområdet kan vi som har fått del i all kunnskapsdelingen her på TI rope “BARNESKIRENN! DET E SÅ LETT!”, mens markedet, Janus og fandens oldemor undrer seg over hva som skjedde nå.
Husk, ingen seier på forskudd. Fortsatt datarisk. Statistikken til boble og Kjetil viser omtrent hvor mye.