Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Forsøkte meg på TA :stuck_out_tongue:

Kjipt å ikke ha tilgjengelig cash når den var lav i størstedelen av 2022.

8 Likes

Se der ja, en klassisk hode-skulder-kne-og-tå-formasjon.

Alltid et godt tegn :+1:

4 Likes

Fast track for UV1 i Mesotheliom kom som melding NÅ!!!
https://newsweb.oslobors.no/message/609798

57 Likes

Nydelig start på mandagen :grin:

10 Likes

Herlig :rocket:

1 Like

Beste TA-en jeg har sett mtp nyheten som nettopp tikka inn💯

2 Likes

Ikke dårlig, FDA regulatorisk privilegie på et investigator study.
Tenker Åslaug Helland kan feire i dag, hvor ofte er akademika får påskjønnelse fra FDA? Som regel er det publikasjoner som er gulroten der i gården.

24 Likes

Det ble litt som jeg skrev i en post over. Slik Einarsson nevnte i radium angående FDA prosessen.

5 Likes

Hva betyr det at man får fast trac?

1 Like

Snakk om å reise kjærringa! Fra børsmelding med endpoint not met, via statistisk signifikans presenter på en konferanse, til FASTTRACK basert på klinisk data

25 Likes

«As defined by the FDA, Fast Track is a process designed to facilitate the
development and expedite the review of drugs to treat serious conditions with
the goal of bringing important new drugs earlier to patients. The Fast Track
designation enables Ultimovacs to have more frequent interactions with the FDA
to discuss the UV1 development path for the treatment of mesothelioma.»

Fra meldingen :smiley::+1:

Kort fortalt på norsk betyr det vel at FDA ser at resultatene som selskapet kan vise til, er såpass spennende at de gir dem noen «byråkratiske fordeler» slik at UV1 potensielt kan bli raskere tilgjengelig som medisin på markedet i nevnte indikasjon :ok_hand:

Ultimovacs har allerede 2stk Fast Track-designasjoner i Melanom og nå får de det altså også i Mesotheliom.

8 Likes
2 Likes

Noen bytte ut alle airline selskaps-logoer med alle mulige kreftindikasjoner som UV1 har studie eller ikke i. Sky is the limit.

3 Likes
23 Likes

For de som lurer, så pågår mye av diskusjonen om ULTI i Insider-chatten vår, i kanalen Bioteknologi. Du kan bli Insider via lenkene i toppmenyen :slightly_smiling_face:

6 Likes

Nei, ta heller diskusjonen her, så får de som faktisk må jobbe mens de er på jobben også mulighet til å følge med :sweat_smile:

7 Likes

PDX. Har vært innsider lenge - men plutselig fungerte ikke innsider chatten. Jørgen har prøvd å hjelpe uten hell. Jeg trykker på «vis» på det grønne - men den står bare å «spinner» - kommer ikke inn - dessverre. Bruker iPad. Er du teknisk og kan hjelpe?

Altså, jeg ser ikke helt problemet med å jobbe og følge med samtidig :stuck_out_tongue:
image

(det er ikke så ille, bare antall meldinger siden jeg sist var inne) :innocent:

@agobkf1378 Jørgen = pdx :slight_smile:

1 Like

Danske bank sin aksjesjef med U-skryt i papiravisen i FA i dag. Bra timing.

4 Likes

Bra sammenfallende fundamentale faktorer med det tekniske bildet nå. Chartet er klar for en reaksjon / bevegelse. RSI har fått hvile de siste 3-4 ukene og vi har “konsolidert” oss stadig nærmere 140kr. Kan være vi bryter opp av taket ved ca. 144-146 idag.

4 Likes