Tror vi Helland deler ut data fortløpende?.
Jeg tror ikke dette. Det er ultimovacs som har dialogen med FDA og ikke Helland?
Tror vi Helland deler ut data fortløpende?.
Jeg tror ikke dette. Det er ultimovacs som har dialogen med FDA og ikke Helland?
For alle som var inne i caset fra før på det fundamentale var jo en Fast Track melding på disse dataene omtrent tatt for gitt, fordi indikasjonen er så fucked up, men det er likevel velkomment med alle avkrysninger i lista.
Så er jo bare spørsmålet om hva som skal til for å virkelig vekke interessen fra resten av børsen. Fast track har jo også alle biotechs som har feilet hatt, så i seg selv gir det ikke noen stor forskjell på caset.
Tipper det har vært ganske rigid til nå. Og at søknaden er basert på data som forelå da den ble innsendt. Men med fast track på plass så er prosessen nå mer dynamisk:
Fast Track is a process designed to facilitate the development and expedite the review of drugs to treat serious conditions with the goal of bringing important new drugs earlier to patients. The Fast Track designation enables Ultimovacs to have more frequent interactions with the FDA to discuss the UV1 development path for the treatment of mesothelioma.
Noen som husker at Betalutin fikk fast track?
Beklager å helle kløpulver i balsamen her, men fast track er ikke nødvendigvis noen game changer.
Det er resultatene fra avlesningen som teller, og der vet vi like lite som før.
Noen som husker at Genmab fikk Fast Track?
https://ir.genmab.com/static-files/ce649520-115a-411e-9556-74c1fa21a23a
Enig i det du skriver. Bra omsetning, kanskje kursen kommer etter de neste dagene.
Noen som husker Valdi solgte på 90? 
Nei, må innrømme at jeg ikke husker dette fra 2013. 
Touchè!
Bra å se at skadefryd er innafor. 
Men du husker Betalutin sin fra 2018. Skjønner 
Targovax fikk fast track med Oncos i 2021
Ja, faktisk. Og jeg husker også den samme euforiske halleuja-stemningen. Samt den spenstige “ikke-kom-her-og-vær-negativ”-holdningen. 
Beklager å helle kløpulver i balsamen her, men fast track er ikke nødvendigvis noen game changer.
Det kløpulveret ditt klør aldeles ikke. Vi som følger dette caset er innforstått med at slike designasjoner ikke er særlig kursdrivende isolert sett, så fremt ikke det er gjenstand for manipulasjon og organisert haus som i BGB. Videre er/var det åpenbart at NIPU-data var gode nok for fast-track.
Det er mer interessant at det ustanselig skal komme “ja men NANO/PCIB/TARGO” fra sidelinjen. Jo takk, har hørt om de casene. Og jeg bryr meg fortsatt ikke. Jeg holder aksjer i et annet selskap basert på et sett særdeles strenge kriterier. Kriterier som påstått relevante skrekkeksemplene aldri oppfylte.
At det er saklig/begrunnet optimisme her inne er ikke veldig rart, gitt derisking og selskapsutvikling siden 2019. Og det er fortsatt mulig å få en inngang til en altfor billig penge, slik jeg ser det.
Mange rare mentale reaksjoner som blir trigget av det som skjer i verden
Holom med kommentar i dag også:

Ultimovacs løftes på børs etter godkjenning, men resultater fra hudkreftstudie i mars vil bli avgjørende. – Skulle de mislykkes vil tilliten til vaksinen og aksjekursen rase, sier analytiker. +
Finansavisen klarer ikke å la være å fokusere på det negative:

Ultimovacs løftes på børs etter godkjenning, men resultater fra hudkreftstudie i mars vil bli avgjørende. – Skulle de mislykkes vil tilliten til vaksinen og aksjekursen rase, sier analytiker. +
Snakk om å sparke inn åpne dører… 
Finansavisen klarer ikke å la være å fokusere på det negative:
Finansavisen eller Holom? 
Det blir å flytte portis fra DNB til Pareto ved første og beste anledning.
Jeg blir mer og mer overbevist om at Holom og DnB er de som har gjennomført (og tjener penger) på de store short posisjonene.