Jeg må bare påpeke at ditt innlegg ble «svart» på av meg; kun fordi spørreundersøkelsen ble laget i det innlegget. Mine ord var ikke rettet mot deg alene.
Mitt innlegg var myntet på alle som skriver om konspirasjoner i chat, ultimovacs insidertråd, ultimovacs teknisk analyse, småprat, fundamentalt og kanskje også flere fra HO, shareville etc…
Dnb er over dobbelt så stor som alle andre banker i Norge. Mesteparten av volumet går gjennom de uansett. Så ingen konspirasjon derfra ift volumbars fra Bloomberg.
Holom har ikke justert LoA, men uttrykker seg jevnlig alt i alt positivt i min mening. Intervjuet i går bar jo primært preg av at journalisten har sensasjonalisert ingressen/overskriften. En ikke uvanlig praksis.
Vi her en shortaktør i Janus, og deres algoritmer er designet/laget for å fremkalle den slags mental overgivelse man ser på forum overalt vedr Ultimovacs.
Til slutt blir det for mye og aksjonærmassen begynner å peke fingre og fordele skyld når markedet kun er markedet.
Mine to cent er at alle som vurderer å involvere media, selskapet selv eller andre utenfor forumbiten kanskje burde sove på det.
Helt til slutt, husk at Holom også er en person, og at han helt sikkert har en bruker her inne.