Hahahahaha sier dere opp innsider fordi jeg ikke lar dere mobbe enkeltbrukere og kalle Holom for Hodor uten å svare for det? 

Noen sier opp, andre bare blokker / putter på mute. Jeg har muta deg nå, både i tråd og chat. Det har mest med at behovet ditt for å hevde deg selv ved å klistre stråmenn av typen “du mobber” på andre – når alt de egentlig har gjort er å lage et passe uskyldig kallenavn på et menneske som tross alt selv har valgt å være eksponert i offentligheten – det behovet har bare vokst seg større og større hos deg de siste månedene. Festlig nok klager du på en og samme tid over manglende takhøyde i andre situasjoner når andre legger seg på samme linja tilbake i et slags (åpenbart forgjeves) forsøk på vise deg hva du holder på med. Det blir bare for dumt.
Forsåvidt mange her inne som med fordel kan lese SNL-innlegget om stråmannsargumentasjon. For de som ikke orker å trykke på lenka, så er dette åpninga:
“En stråmann sies å brukes når man i diskusjon eller debatt tillegger andre meninger de ikke har, og argumenterer mot disse. Slik argumentasjon kalles stråmann-argumentasjon. Man diskuterer da mot meninger eller personer som ikke finnes.”
Trenger ikke oppføre seg som ungdomsskolebarn. Du og flere har fått kritikk på dette gjentatte ganger Werner.
Hovedargumentet mitt er at vi er en veldig liten gjeng her. Splitter man den er det ikke mye igjen, og det slår negativt ut i både kurs og forumet som samlingsplass. Tenker kun på brukerne her inne, ikke Holom.
Stråmenn og Darkpool - shorting
Kilde Fintell: ULTI / Ultimovacs ASA short borrow fee rates are shown in the following table. This table shows the interest rate that must be paid by a short seller of NO:ULTI to the lender of that security. This fee is shown as an annual percentage rate (APR). Lenders are funds or individuals that own the security that have indicated to the broker that they are willing to lend it out. Dividends paid to a shorted security go to the owner/lender of the security, not to the borrower.
Holom har fått en ny mail fra meg. Vi får se om han bryr seg med å svare, men jeg er DNB kunde og forventer faktisk et svar.
Det er ikke unaturlig å lure på hvorfor han/DNB setter et kursmål på 200, for så i neste omgang gjøre sitt for å senke kursen.
Han jobber mot mine interesser, og det er ikke det jeg betaler for.
Jeg spør også om han anbefaler meg å selge, basert på at han er ekspert på Ultimovacs.
og hva var renten?
Du mener DNB er i spagaten og enten må endre på ordleggingen sin eller kursmålet?
404 - Table not found
Hvis du med DNB mener Holom, så er svaret Ja og Ja.
Spørsmålet er om DNB stiller seg bak det han sier. Det blir neste skritt om han ikke svarer. Han har vel en sjef.
Jeg spurte også om DNB har noe med den siste shorten å gjøre.
Jeg er en veldig dårlig kunde å ha når jeg opplever at jeg ikke får det jeg betaler for.
Men er det ikke det som er hele kongstanken til Ultimovacs da? At selve telomerase som antigen er den kritiske faktoren for uendelig celledeling i de aller fleste kreftceller ( i opptil 90 % av de), og derfor er det ideelle målet? Trenger ikke stappe inn flere antigener da vuttu, Lindy.

Telomerase (hTERT)
"Telomerase is essential for the ability of cancer cells to proliferate beyond the limits of normal cells. The enzyme is active in over 85-90% of all cancer cell types, but inactive in most normal cells. Since telomerase is essential for cancer cell immortality and universal expressed by most types of cancer cells, it is an ideal antigen in immunotherapy for cancer."
Bare husk i debatter og irritasjon over andre debatt deltagere: om det begynner å minne om stemningen som er på Hegnar forum så er man på feil kurs.
Dvs: usakligheter som går over i person angrep som igjen ødelegger hele tråden. Etter ett visst antall innlegg i en tråd på Hegnar forum så rakner det totalt. Det gjelder over hele linja. Så der blir umulig å lese noe vettugt etter 50 innlegg.
Var derfor jeg startet forumet her, så pliiis tenk dere om to ganger før dere publiserer innlegg 
Ser ikke ut som det er noe shorte aktivitet så langt i dag? Volumet er på upticks.
Ikke helt godt å si - ligger en klam hånd over handelen enda. Tegner streken ned på timeschartet. Men, det shortes i alle fall ikke veldig aktivt nedover, hurra.
Edit:

Disse 3XX ordrene med synlig salg har typisk vært JHI når de har vært aktive tidligere. Så er vel fort det nå også.
nei, det er det jeg observerer. Ikke spikes i volum knyttet til brå fall (= bevisst dumping). Men ingen godstemning nei.
Har du dårlig antigen så pøser du vel på med flere da og tror det blir bedre. Det er vel der problemet er