Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

og hva var renten?

1 Like

Du mener DNB er i spagaten og enten må endre på ordleggingen sin eller kursmålet?

404 - Table not found

Hvis du med DNB mener Holom, så er svaret Ja og Ja.
Spørsmålet er om DNB stiller seg bak det han sier. Det blir neste skritt om han ikke svarer. Han har vel en sjef.
Jeg spurte også om DNB har noe med den siste shorten å gjøre.
Jeg er en veldig dårlig kunde å ha når jeg opplever at jeg ikke får det jeg betaler for.

2 Likes

Men er det ikke det som er hele kongstanken til Ultimovacs da? At selve telomerase som antigen er den kritiske faktoren for uendelig celledeling i de aller fleste kreftceller ( i opptil 90 % av de), og derfor er det ideelle målet? Trenger ikke stappe inn flere antigener da vuttu, Lindy. :grimacing: :crossed_fingers:

Telomerase (hTERT)

"Telomerase is essential for the ability of cancer cells to proliferate beyond the limits of normal cells. The enzyme is active in over 85-90% of all cancer cell types, but inactive in most normal cells. Since telomerase is essential for cancer cell immortality and universal expressed by most types of cancer cells, it is an ideal antigen in immunotherapy for cancer."

16 Likes

Just presis - godt forklart/illustrert her:



15 Likes

Bare husk i debatter og irritasjon over andre debatt deltagere: om det begynner å minne om stemningen som er på Hegnar forum så er man på feil kurs.

Dvs: usakligheter som går over i person angrep som igjen ødelegger hele tråden. Etter ett visst antall innlegg i en tråd på Hegnar forum så rakner det totalt. Det gjelder over hele linja. Så der blir umulig å lese noe vettugt etter 50 innlegg.

18 Likes

Var derfor jeg startet forumet her, så pliiis tenk dere om to ganger før dere publiserer innlegg :slight_smile:

39 Likes

Ser ikke ut som det er noe shorte aktivitet så langt i dag? Volumet er på upticks.

Ikke helt godt å si - ligger en klam hånd over handelen enda. Tegner streken ned på timeschartet. Men, det shortes i alle fall ikke veldig aktivt nedover, hurra.

Edit:

image

Disse 3XX ordrene med synlig salg har typisk vært JHI når de har vært aktive tidligere. Så er vel fort det nå også.

1 Like

nei, det er det jeg observerer. Ikke spikes i volum knyttet til brå fall (= bevisst dumping). Men ingen godstemning nei.

https://www.redeye.se/events/973619/investor-lunch-ultimovacs

21 Likes

I serien arrangementer for spesielt inviterte:

6 Likes

Har du dårlig antigen så pøser du vel på med flere da og tror det blir bedre. Det er vel der problemet er

1 Like

I følge den logikken er Moderna sin vaksine 34 ganger så bra.

1 Like

DnB slår på stortromma med Ulti-lunch ja. Er det nå Holom endelig skal skru litt på analysen sin kanskje?

1 Like

Det var den greia med “stråmann” i forrige innlegg du ikke helt forstod? Ingen her som oppfører seg som ungdomsskolebarn, bare du som sier at andre gjør det.

Hvem ødelegger forumet her? De som kaster anklager på andre som ikke har rot i virkeligheten kanskje? De som føler seg kallet til å fortelle andre hvordan de skal oppføre seg?

Det er Ulti-småprat vi er i, ikke Ulti-moral+skikk og bruk-tråd.

Men har fått beskjed via via om å legge ballen død. Så skal gjøre det.

Gir meg selv en pause.

1 Like

I stedet for å krangle og blokkere andre på tråden, så benyttet jeg i dag billigsalget til å kjøpe litt flere aksjer her. Når kursen faller fra 150 til 130, uten annen grunn enn ren shortemanipulasjon, er det vel fornuftig å kjøpe?

29 Likes

Er TI invitert? 🫣😄

Om man er DNB-kunde er det helt sikkert mulig å ta kontakt/forhøre seg :wink: