98 eller 92, 6% sannynlighet er for meg en pølse i slaktetida. Fortell meg hvilken investering på Oslo børs som har hatt så høy sannsynlighet for signifikant resultat og samtidig mulighet for gigantisk oppside??
Risk vs Reward er bare fantastisk.
98 eller 92, 6% sannynlighet er for meg en pølse i slaktetida. Fortell meg hvilken investering på Oslo børs som har hatt så høy sannsynlighet for signifikant resultat og samtidig mulighet for gigantisk oppside??
Risk vs Reward er bare fantastisk.
Helt enig👍
Så kan man spørre seg om hvor mye friskere de i kontrollarmen er/kan være enn tidligere data. Og hvor mye flinkere man er på å gi SOC i forhold til tidligere data. Dette blir jo bare ren spekulasjon.
Men at det er en revolusjonerende forbedring i behandling eller at de er “mye”(må definere hva mye er) friskere, tar jeg en kupong på at det ikke er.
NIPU har vist oss at oraklene her inne er kjempeflinke med sine modeller. Dette støtter opp under min kupong.

Poenget mitt var det samme som du selv skrev under. Jeg har all tillit til at studiedesignet er fint for å mitigere risiki, men de er ikke 0.
Godt poeng det: baseline-characteristics i populasjonen har man i mindre grad kontroll over. Sykdomsbyrden mellom armene kan være noe skjev. Og den problemstillingen vil kun en stor ph3 forsere.
Retter en personlig takk til Janus for at jeg fikk nok et påfyll med aksjer på lavt 130-tallet. Hadde jeg aldri trodd skulle være mulig på mandag 
Ingen endring rapportert til FT for i går?!?! Jeg var sikker på at det ble solgt aksjer i går 
Må det ha vært en aktør under 0,5 og/eller at JHI ikke er opptatt av å rapportere helt punktelig. Fordi de ble definitivt shortsolgt litt i går (også). Kan hende det er denne småshorten som dekkes nå (man så eks. FTF låne ut et mindre antall). En linje oppover i rett linje betyr gjerne det (og omvendt).

Min opplevelse er at økning av kurs gir bedre stemning/positivitet. Og negativ utvikling gjør det motsatte, mao kurs styrer det, ikke omvendt.
God helg folkens. Grattis til de som hadde mer cash å avse og som fikk inngang under 140.
Selv må jeg ta oppgangen som en fin bursdagspresent.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Både er det lite interessant og han har allerde flagget det:
“Vi er nok flere som følger med og vurderer om det kunne være en god risk/reward i Ultimovax”
Innlegg bør både skrives og leses for hva de inneholder og ikke bakenforliggende motiver.
Tråden stenges for litt rydding.
Gratulerer med dagen, @Birgitte
Håper du får en skikkelig FOMO-bølge de neste 14 børsdagene denne måneden.

The UV1 vaccine may be able to help mesothelioma patients survive longer when combined with other immunotherapy drugs. Learn more now.
Est. reading time: 4 minutes
Hva er neste fase 2 studie som skal leses av etter Initium? Kan noen fortelle litt om det, og resultatene fra fase 1? 
8.16 MB
Her er oppdatert selskapspresentasjon, som sikkert vil forklare mye av det du lurer på. Bl.a er det en kalender på side 4 som viser at FOCUS (neste studie som leser av) vil lese av i høst. Fra 23 og ut står det litt om fase I studiene. Anbefalt søndagslesning 
Jeg kunne selvfølgelig skrevet av det som står i presentasjonen som svar også, men tenker alltid at primærkilder er bedre. Personlig klarer jeg uansett ikke å forklare noe bedre enn det som står i selskapspresentasjonen. Så forslaget mitt er: Les litt i presentasjonen, og så fyrer du avgårde spørsmål her inne om det du ev. ikke måtte forstå. Fullt av kompetente folk her inne, så svar får du.
Hm… litt dumt å ikke oppdatere datoen på første side da…. Står fortsatt 2023 der… men den er jo oppdatert med høstens begivenheter…