Må det ha vært en aktør under 0,5 og/eller at JHI ikke er opptatt av å rapportere helt punktelig. Fordi de ble definitivt shortsolgt litt i går (også). Kan hende det er denne småshorten som dekkes nå (man så eks. FTF låne ut et mindre antall). En linje oppover i rett linje betyr gjerne det (og omvendt).
Min opplevelse er at økning av kurs gir bedre stemning/positivitet. Og negativ utvikling gjør det motsatte, mao kurs styrer det, ikke omvendt.
God helg folkens. Grattis til de som hadde mer cash å avse og som fikk inngang under 140.
Selv må jeg ta oppgangen som en fin bursdagspresent.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Både er det lite interessant og han har allerde flagget det:
“Vi er nok flere som følger med og vurderer om det kunne være en god risk/reward i Ultimovax”
Innlegg bør både skrives og leses for hva de inneholder og ikke bakenforliggende motiver.
Tråden stenges for litt rydding.
Gratulerer med dagen, @Birgitte
Håper du får en skikkelig FOMO-bølge de neste 14 børsdagene denne måneden.
Hva er neste fase 2 studie som skal leses av etter Initium? Kan noen fortelle litt om det, og resultatene fra fase 1?
Her er oppdatert selskapspresentasjon, som sikkert vil forklare mye av det du lurer på. Bl.a er det en kalender på side 4 som viser at FOCUS (neste studie som leser av) vil lese av i høst. Fra 23 og ut står det litt om fase I studiene. Anbefalt søndagslesning
Jeg kunne selvfølgelig skrevet av det som står i presentasjonen som svar også, men tenker alltid at primærkilder er bedre. Personlig klarer jeg uansett ikke å forklare noe bedre enn det som står i selskapspresentasjonen. Så forslaget mitt er: Les litt i presentasjonen, og så fyrer du avgårde spørsmål her inne om det du ev. ikke måtte forstå. Fullt av kompetente folk her inne, så svar får du.
Hm… litt dumt å ikke oppdatere datoen på første side da…. Står fortsatt 2023 der… men den er jo oppdatert med høstens begivenheter…
Takk for svar/link
For tiden føles nesten den høye skatteprosenten på aksjegevinst på 37,84% som en fordel. Dette dersom man vurderer å ta sjansen på å være all in i Ulti når resultatet kommer i mars. Selv om det dermed tar en solid jafs av mulig fortjeneste, så er det en grei sikkerhet i bunn om aksjen går til bunns ved et katastrofalt og uventet resultat. Da får man i tilfelle en grei trøst året etter.
Det hjalp en del på nano tapet mitt
Ja, og så gir det incentiv til å flytte til Portugal om en skyter fugl og vil realisere på en lavere skattesats💫
Ja, i form av et framførbart underskudd. Alt etter inntektsforhold og eventuelle framtidige aksjegevinster, kan det ta år før “tilgodehavendet” er dine frie midler.
Dette varierer fra person til person. Personlig bruker jeg f.eks. ikke lenger ASK.