Hmmm… blir egentlig ikke så overrasket dersom ULTI blir presset ned til type 120kr på en “non-eventful” Q42023-presentasjon. Tviler sterkt på at treet er ferdig ristet og med litt ruglete makro trenger det ikke være så vanskelig og ressurskrevende å få det til heller. Håper jeg tar feil men prøver vel egentlig å holde forventninger på et absolutt lav-nivå. Vi har definitivt ikke sett det siste av denne JHI gjengen - de har vist seg overraskende villige til å beskytte sin short.
EDIT: For å unngå evt. å bli tillagt motiver jeg ikke har. Nei, jeg har ikke behov for ytterlige aksjer - sitter godt med de jeg har (siden ca. okt.23). Og 120kr kommer fra det tekniske bildet (ca. MA100 om vi ser litt frem - se chart under).
Jeg håper selvsagt at vi skal videre opp og uansett hva slags støy som kommer i mellomtiden har mitt mål hele tiden vært å sitte gjennom / over avlesning INITIUM. Har ikke noe direkte kurs target men kommer til å laste av noe ved eksplosiv kursøkning dagen for avlesning / nyhet.