Jeg syntes r/r her var ganske drøy da jeg fattet interesse for caset på 70 kr / aksjen i fjor sommer. Så kom 2. utsettelse av INITIUM på q2-pres 22/8-23, og jeg undra meg over at ikke flere kjøpte. Så kom NIPU OS-data på ESMO i oktober '23. Og man kunne fortsatt kjøpe nede på 90-tallet noen uker etter det. Og nå ender vi altså etter alt å dømme med en lusen text only “PE met” i mars. Så noen får (kanskje) kjøpe U mellom 200-300 kr pr. aksje i et totalt derisket case på Fiskogolje-børsen.
For om noen lurer: UV1 blir medisin på “PE met”, totalt uavhengig av om HR er 0,72 eller 0,50. Forskjellen er bare home run ved at ballen går opp på tribunen eller ut av stadion. Home run er det likevel.
Men passelig irriterende er det for alle som faktisk har sittet over flere risikomomenter og ikke fått betalt for det. Og i den kategorien stiller min historie i bantam-fluevekt.
For alle dere andre kjøttruller som ikke er lasta til ripa allerede: Dette er en gavepakke av de sjeldne. Vi snakker ikke lenger om risk / reward. Vi snakker risk / retard her.
Husk datarisk / selskapsrisk / makrorisk / generisk-risk
Not financial advice whatsoever.