Noe som er helt sikkert er at denne “Change of events / wording / phrasing” helt sikkert kommer til å bli benyttet godt av de som ønsker kursen nedover og kunne spre / anspore til usikkerhet, tåkelegging osv. Farvannet ble just hakket mer grumsete for de som ikke har kikkert inn på disse forumsidene her. Dvs. markedet har nå en gylden mulighet til å reagere negativt i en bransje det er risk på alle hauger og det tipper jeg JHI & co prøver å utnytte til det fulle. Bare å stroppe seg fast i stolen her tipper jeg 
EDIT: For å tydeliggjøre. Med markedet mener jeg “markedet” - dvs summen av alle under snittet informerte aktører som med “vingling” fra ULTI sin side vil kunne finne på å tolke dette negativt eller benytte anledningen til å bygge oppunder den frustrasjonen evt. forvirring som oppstår. Nettopp mtp hva man er vant med fra Bio/Pharma (og kanskje spesielt på OSE) - stort sett går det IKKE veien… “Why should ULTI be any different lizm?”
Og jeg tenker primært på tiden frem til PE met/not met og evt. tiden mellom og frem til evt. ASCO. Ikke ifm selve hendelsen.