Kjøpte på åpningen i dag jeg også, gjorde samme vurdering som larsullern86. Valgte også å beholde.
Gratulerer med det de fleste her inne vil anse som et svært godt kjøp, så tett opp til selskapets største Value Inflection Point 
Det er jo Morgan se kontoen man forventer salg fra ift short eller er det Nordea også?
Wow…. Avslutning på dagens høy var ikke det jeg forventet på dagens nyhet. Det er mer eller mindre totalt omvendt av hva vi har sett på siste News fra ULTI. Var spent før dagen idag men er noen hakk mer spent etter dagen idag. 

Bra volum var det også!
Blir vel generelt ganske høyt spenningsnivå fremover. Hjemmeseier i dag!
Avslutter på dagens høyest kurs også, det kan vi like 
Edit: Hpbjorn kom meg i forkjøpet 
begynner vel å lukte svidd av chartet nå.
Får dra fram en gammel klassiker:

Kilde Fintel
Det gjennomsnittlige ettårige kursmålet for Ultimovacs ASA er $172,89. Prognosene varierer fra $140,39 på det laveste til $210 på det høyeste.
En aksjes kursmål er den prisen analytikere anser som rimelig i forhold til forventet inntjening og historisk inntjening. Analytikere setter vanligvis kursmål som tilsvarer deres kjøps- eller salgsanbefalinger.
Du mener ikke USD her, men NOK. Har ikke sett mange kursmål høyere enn 210 NOK enda.
Edison har kursmål 248kr etter siste oppdatering.
DNB har 200kr
Redeye har 155kr
Alternativt har du funnet en tidsmaskin og gått frem til Juli 
Da får vi inderlig håpe at de største investorene er bevisst på hvilke verdier som ligger i U og at de ikke lar seg kjøpe ut av et skambud.
Nei, og selv med sensasjonelle data på ASCO/ESMO vil du neppe se analytikere som kommer med sensasjonelle høye kursmål. Analytikere legger gjerne kursmålet ikke så voldsomt over tidligere kursmål, for ikke å bli ansett som useriøse. Men blir det PE met i mars, da er det bare å bite seg fast og la tiden gjøre jobben for seg. For enten blir hele biutikken kjøpt opp på en sinnsyk høy kurs, eller så vil U bli en real utbyttemaski som vil gi oss solide økonomiske bidrag i overskuelig fremtid. Uansett hva resultatet blir i mars, så vil det bli et før og etter mars 2024.
Jeg mener ingenting om dollar eller duller,. Jeg har kopiert og limt jeg. Det kan jeg.
En glædens dag - endelig gav positive nyhed et positivt udslag i kursen. Den kom vist som lyn fra en klar himmel og interessen for Ulti vil nu bare øge og øge. Det lignede pæn akkumulering over hele dagen. Nyheden må vel egentlig også reducere den mulige nedside. Noget der ikke er sjovt for shorten. Så måske nogen er begyndt at dække ind. Med begrænset nedside - hvor sjovt er det så at sidde short på en alt for lav kurs…? NIPU studiet kan nu med ret god sandsynlighed lede til medicin med kommerciel upside.
Spændende om en re-pricing er startet eller om vi får sivning frem imod primo marts…