Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Da har jeg et oppfølgingsspørsmål:

Til dere som sitter utenfor, eller som kun har lasta i beskjeden grad: Vil en “PE met” gjøre at dere vil investere i Ultimovacs?

• PE met holder ikke for at jeg skal investere her, uansett
  • Ja, jeg vil kjøpe aksjer i U ved PE met, om prisen er riktig

0 stemmegivere

“Beskjeden grad” = Man har holdt tilbake store deler av investeringen pga antatt usikkerhet.

Greit ledende poll :grin: haha<3

3 Likes

Vet vi noe om hvem som kjøpte i går?
Edit: @pdx jeg lover å kjøpe innsider hvis vi får PE-met :innocent:

2 Likes

Hvor seriøst/useriøst er fintel data? det prates høyt ser jeg

Men klarer ikke holde styr på valutakonverteringene? (kursmålene er nok i NOK)
(og har heller ikke fått med seg at edison har økt fra 210 til 248 eller noe deromkring?)

5 Likes

Ingen revestreker fra shortsene på åpningen i dag.

Folk er veldig opptatt av kursmål, men kan ikke huske å ha lest noe rundt følgende i det siste;

Så edison estimerer 1,2mrd i omsetning i 2025. Hvordan i huleste skal de greie å få til det uten fullført fase 3 :wink:

1 Like

Avtale med Big Farma… :slight_smile:

1 Like

AA for INITIUM, er det ikke så at man da kan starte med salg av UV1 parallelt med fase 3?

2 Likes

Ved å endre bransje, og sende Carlos på conferanser som Speaker! Betalingsviljen er der!

1 Like

Alle skjønner at de mener kroner her. Men kursmål er utdatert og tar ikke høyde for INITIUM suksess. Når INITIUM leser av positivt vil de oppdateres.

Okei, ser jeg må prøve å slutte å være morsom. Det var litt ironisk ment.

My bad, folks.

Har gått på en smell i PCI Biotech og Nano, og har nok blitt mer forsiktig pga. det, men har allikevel lastet opp en stor del av min portefølje i Ultimovacs. Føler meg stadig mer sikker på at det denne gang vil lønne seg!

1 Like

Magefølelsen sier at det i hovedsak er én aktør som kjøper. Ny long, eventuelt Uno reverse fra Janus.

1 Like

Tester brudd opp på de mest glattede chartene nå

Er et godt stykke unna overkjøpt enda

15 Likes

sikter vi på ATH i dag? :star_struck:

Det ser ikke lite ut som en utlåner har kalt tilbake litt aksjer - skal ikke mer til.

1 Like

Av en eller annen grunn kjennes dette relevant ut for Ultimovacs

Plutselig sitter største eier i Ultimovacs på over en halv milliard i cash, free to spend.

Hvor kult hadde det ikke vært om Gjelsten brukte KID-penger på å kjøpe i Ultimovacs på INITIUM-melding.
Om man ikke får HR-verdier, så er sikkert planen til Janus å prøve å skape usikkerhet i saueflokken som stirrer på aksjekursen for å få « fasit».
I den konteksten ville Janus blitt satt fullstendig sjakk matt, og det føles bare rett og rimelig at Folketrygdfondet har kjøpt KID-aksjer av Gjelsten for over 200 millioner kroner; plaster på såret og lovnad om bot og bedring.

14 Likes

image

Jeg tenker vel heller at det ligger en oppkapitalisering av selskapet i nær fremtid

2 Likes

Emisjonen som kommer skal han naturligvis være “ankerinvestor” i. Så helt klart bra at han får et påfyll nå. Ellers er jo Gjelsten inne i sport og eiendom og der genereres det ikke så mye penger om dagen.