Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Litt inn-ut-inn siste måneder. Men økte på mandagens melding, og var heldig med “dippen”.
Nå er det best å sitte i ro tror jeg,

3 Likes

Flott start på uken, men vi har bare så vidt begynt :rocket:

1 Like

Drar seg til nå. Sees i skyene Janus https://youtu.be/siwpn14IE7E?si=ZuN_4TXVB1jUIh3B

🫡

4 Likes

Country: Norway. Ticker: ULTI.OL

Summary for all available positions: Janus Henderson Investors Uk Limited lost -53.35 million NOK

2 Likes

ja, ja da jeg også i pluss, hadde inngang på 140 i forrige oppgang.
Hadde en fryktelig inngang i denne aksjen, men ser bedre ut nå

11 Likes

Hva er egentlig verdien på en universell kreftvaksine?

Er det noen som kan linke det opp mot noe som lar seg sammenligne?

1 Like

Janus, om de har sitti i ro i dag har tapt i dag ca 13 mill. De trøster seg vel med at tapet ikke er så stort i Pund :slight_smile:

1 Like

Denne dro virkelig på mot slutten av dagen. Det var skikkelig driv gitt.

Nydelig.

Ha en fin kveld.

2 Likes

Les denne fra h3nk i høst @Laktose99

2 Likes

Kan oppgangen og volumet skyldes i at BGBIO aksjonærer flytter over til Ulti?

Nei. Antall NON-eiere er i praksis uendret.

1 Like

Men det får ikke vi fasit på før i morgen?

Nei, de kjøper nok ikke aksjer med så “høy” kurs som Ulti… :laughing:

3 Likes

Joda. Men det er unnskyld meg ingenting med ULTI som skulle tiltrekke seg den gjengen i utgangspunktet. For det første, og viktigst, så koster ikke aksjen 0,X kroner, og for det andre er det ingen som driver organsiert og misvisende hausing på ymse fora for å lokke dem til seg.

3 Likes

Ja, jeg er ikke veldig overrasket dersom Gjeldsten er passiglig pissed off på Janus og deres innsats for å shorte kursen til U i kjelleren. Og da er det ikke urimelig at den godeste Gjeldsten sikrer seg en del anno til å ta rotta på Janus, dersom en melding om PE met slippes i mars.

Ikke mobb meg. Skal dog nevnes at jeg solgte på 0.30 tallet med nesten 2.5x i fortjeneste :crazy_face:

Er ENSU og Atlantic Sapphire (aka Hootie and the blowfish) som gjelder for BGBIO-gjenget. Hvis det ikke har falt 99,9% er det rett og slett ikke interessant.

Rart at ingen av dem har funnet veien til min favoritt skräpaktie, Aptahem. Den har falt 99,99% Kan kjøpe 1.000.000 tegningsretter for 3000 SEK nå.

1 Like

Og alle hjerter gleder seg. Lurer på hvor stort tap de er villig å ta før de tar til fornuft. Blir de sittende short og PE met melding blir sluppet, da vil jeg være glad over å ikke være Janus ansvarlig. Det kan bli et skikkelig banesår….

Vel, da har du jo ingen grunn til å skjemmes! :+1:

1 Like

Kjenner jeg blir fylt av jubel etter de siste dagers kursstigning!
Men klarer ikke helt slippe den ut før etter meldingen i mars… Selv om et negativt utfall er svært lite sannsynlig, vil det uansett være en potensiell katastrofe for kursen. Har dermed mer enn nok spenning i livet for tiden! :sweat_smile:

7 Likes