Ser ut som en desperat janus post på 156, 17 k aksjer
“It is the positions that exist at 23:59, that should be reported the next day before 15:30 CET the succeeding trading day. Due to processing and verification time on our side, we strongly suggest that you report minimum one hour prior to this.”
Men da kommer det jo inn påfølgende dag kl. 15.30? De bruker ikke en arbeidsdag ekstra på å offentliggjøre posisjonene vel.
Borte ble den, så får vi se hvem det var som har vært på selgeren om noen dager
Og tydeligvis INGEN nye endringer i shortposisjoner
Dagen i dag på ShortEurope fra sidene til ULTI
2024-02-16 - 3.36
2024-02-19 - 3.36
2024-02-20 - 3.29
Hold på hatten ref Intel
Haha drepte vi chatten nå?
Det er særdeles bullish at den finner fotfeste, og så tar ut 157 på skikkelig volum.
Close på HOD i dag ville være insane.
SSR er fasit, de andre sidene henter data derfra. Ingen endringer i SSR.
Hvem har informert Janus om høye kurmål i dollar… ?
ULTI - Ultimovacs ASA (OB) - Share Price and News (fintel.io)
Så noen kjøper nå. Noen med litt finansielle muskler. Blir ekstremt spennende med lister i morgen og torsdag.
Tipper Gjelsten tar litt. Bevisst for å riste treet for shortere…
Det er ingen som har høye kursmål i dollar. De som dekker selskapet er: DNB (200-300), ABG (husker ikke), RedEye (150 eller noe) og Edison (248).
Skikkelig driv nå!
Det er litt tidlig, tenkte å feier Endpoint met dagen med en låt jeg hadde plukket frem. Men tror jammen den må snurres igang allerede i dag
ABG har ikke dekning på ULTI lenger, vet ikke hvorfor. Analytikeren var ingen strong believer, så kanskje like godt for ham.
Denne har jeg hatt liggende for lenge.
Endelig!
REDEYE har BEAR 45, BASE 155, BULL 242.
ATH Close på gang?
Blir fort det ja
Må være gøtt å sitte med 1 million aksjer short nå. Har vel passert tresifret antall millioner i minus med god margin.
Detta har vi farsken meg fortjent
Jeg oppdaget aksjen først i desember, på bakgrunn av alle innleggene her. Føler jeg kom til duk og dekket bord i grunn. All ære til dere som har vært med på reisen lengre!