Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Haha drepte vi chatten nå?

Det er særdeles bullish at den finner fotfeste, og så tar ut 157 på skikkelig volum.

Close på HOD i dag ville være insane.

2 Likes

SSR er fasit, de andre sidene henter data derfra. Ingen endringer i SSR.

2 Likes

Hvem har informert Janus om høye kurmål i dollar… ?

ULTI - Ultimovacs ASA (OB) - Share Price and News (fintel.io)

Så noen kjøper nå. Noen med litt finansielle muskler. Blir ekstremt spennende med lister i morgen og torsdag.

7 Likes

Tipper Gjelsten tar litt. Bevisst for å riste treet for shortere…

3 Likes

Det er ingen som har høye kursmål i dollar. De som dekker selskapet er: DNB (200-300), ABG (husker ikke), RedEye (150 eller noe) og Edison (248).

Skikkelig driv nå!

2 Likes

Det er litt tidlig, tenkte å feier Endpoint met dagen med en låt jeg hadde plukket frem. Men tror jammen den må snurres igang allerede i dag

3 Likes

ABG har ikke dekning på ULTI lenger, vet ikke hvorfor. Analytikeren var ingen strong believer, så kanskje like godt for ham.

2 Likes

Denne har jeg hatt liggende for lenge.

Endelig! :relaxed:

9 Likes

REDEYE har BEAR 45, BASE 155, BULL 242.

ATH Close på gang?

Blir fort det ja

image

Må være gøtt å sitte med 1 million aksjer short nå. Har vel passert tresifret antall millioner i minus med god margin.

3 Likes

Detta har vi farsken meg fortjent :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

21 Likes

Jeg oppdaget aksjen først i desember, på bakgrunn av alle innleggene her. Føler jeg kom til duk og dekket bord i grunn. All ære til dere som har vært med på reisen lengre!

28 Likes

Litt inn-ut-inn siste måneder. Men økte på mandagens melding, og var heldig med “dippen”.
Nå er det best å sitte i ro tror jeg,

3 Likes

Flott start på uken, men vi har bare så vidt begynt :rocket:

1 Like

Drar seg til nå. Sees i skyene Janus https://youtu.be/siwpn14IE7E?si=ZuN_4TXVB1jUIh3B

🫡

4 Likes

Country: Norway. Ticker: ULTI.OL

Summary for all available positions: Janus Henderson Investors Uk Limited lost -53.35 million NOK

2 Likes