Janus maler på.
Ingen overraskelse der
“When in trouble, double”
Om ikke annet får de kortsiktig pyntet på snittet sitt før det blir laaaangt verre!
Håper inderlig at dette går veien, virker som at det er mye nerver og mye penger er satset og prat om short. Blir morsomt for alle dere som er investert med PE met. Tipper åpning mellom 200-300 hvis tilfelle
Skal de pynte på avkastningen for februar?
Begynner å bli bra bøy i den håvstanga nå!
Slik Janus/Adage holder på så vil du risikere at en slik posisjon wipes ut på kort tid/før initium rekker å avleses. Hadde du f eks satt 100k på kurs 160 (bare noen dager siden) på 10X så ville den vært tapt og nullet for lengst. Hvis du vet hvilken dag det smeller og kan kjøpe dagen før, så er jo dette potensielt veldig bra.
Blir interessant å se hvor langt ned Janus har greid å presse kursen rett i forkant av avlesning. Vil den være over eller under 120?
JHI/Adage holder det gående på identisk vis i nederlandske Vivoryon - en lite diskret angrepskampanje for å holde mcap lavest mulig. Og det har åpenbart vært mandatet siden de kom på banen i fjor sommer ifbm. NIPU.
Da knekker vel diverse hävstenger eventuelt. Trodde ikke vi skulle så langt ned som vi er nå, men det gjelder å heve blikket.
Det er de som mener at utgangspunktet for knall eller fall ikke spiller noen rolle i det lengre løp.
Selv er jeg ikke så sikker. Høydehopp fra myr og fra fjellgrunn er to helt forskjellige øvelser.
Og nå begynner det å bli litt mykt under føttene.
Men etter fire år her så sitter jeg over uansett.
Haha ja, ble mer moro da
Hva er der Janus vet som ikke vi vet.
Enten det eller så må jo de folka være forskrudd. Her er noe som ikke stemmer… Hvis det er så bankers at det blir “end met” noe alle vi her inne håper og tror sammen med analytikere og andre fagfolk på kreftfoskning som tør ha en mening så kaster de jo lassevis med penger på peisen.
Jeg får ikke dette til å stemme, her er det noe som skurrer…
Uansett jeg har ikke no valg. Vil være mer vondt å selge nå og få en “end met” i fleisen til morrakaffen enn å måtte ta tapet på en “not met”.
Så for min del er saken klar. Jeg sitter over uansett utfall. Får heller prøve å psyke meg på 'not met"
Har ikke svaret på spørsmål ditt, men jeg vet hva vi vet - som ikke JHI vet. Og jeg er mer opptatt av det👏
Og det er nok hva en de som sitter short tenker også. Bare med motsatt fortegn
Begrense tapet ved PE-met, ved å holde kursen så lav så mulig ,- og slik få en billigere inngang forhåpentligvis? En form for damagecontrol, Eller er det helt søkt som å pisse i buksa?
Lol tror du inte de kan räkna lite också? Eller bara slänga ett öga på KM-kurvan från CM67?
Det är ingen rocket science direkt.
Er det derfor du har gearet for suksess da Lars?
Når du stiller det spørsmålet, går du egentlig rett i fella til Janus…
Neida, jeg går ikke i den fella. Jeg blir sittende. Ingen fare.