Det er lov å reflektere litt om hvorfor det har blitt sånn 
Det ligger mye læring i å klare å se sammenhenger med hvordan en selv går fram, og hva livet gir en tilbake… 
Det er lov å reflektere litt om hvorfor det har blitt sånn 
Det ligger mye læring i å klare å se sammenhenger med hvordan en selv går fram, og hva livet gir en tilbake… 
Våpenhvile til i morgen tidlig?
Det var veldig lurt og godt tenkt å sende ut denne meldingen lørdag kveld. Meldingen var jo positiv, men norske investorer skjønner jo så lite av disse meldingene at man kunne risikert at kursen gikk ned noen kroner hvis den hadde blitt sluppet rett før børsåpning. Vi har jo lest både her og på HO at det er flere som ikke vet forskjell på NIPU og INITIUM studiet og bare det å se ordene «primary endpoint not met» er jo rene giften.
Beklager. Jeg misforstod hva du mente siden jeg ikke fikk med meg hva du svarte på. Vet ikke om folk liker innlegget fordi jeg setter svensken på plass eller fordi folk er glade for at det er antydning til effekt på en subgruppe. Håper det siste siden jeg selv synes det er interessant å lese innlegg som utfordrer den gjengse oppfatningen - og der er du god.
De kom vel med melding så snart de kunne, da artikel er publiseret 1/3. Man har vel vurderet at artiklen kan være kurs påvirkende. Ved ikke om det kan hænge sammen med denne:
“There is no reason to believe that adding the UV1 vaccine would be less efficacious in the first-line than in the second-line setting.”
og der kommer nogle ok forklaringer der understøtter LA sine analyser. Deres PFS analyser - som var baseret på udvidet materiale hvis jeg forstår ret - er fint eftervist og begrundet.
Alt-i-alt vel en ganske god artikel, der bare understøtter at UV1 havde effekt i NIPU og OS data skal følges. Og vel også at investigator umiddelbart støtter at man kan (bør) bruge UV1 i 1-linie behandling jf. ovenstående citat…? Om noget så er det vel endnu et bull signal…?
Flaks for Janus at ikke begge gikk inn da. Synd for fremtidige pasienter med Alzheimer.
Øker jo våre odds betraktelig siden hitraten deres er 50/50 
en Matching Halt melding med børspause frem til pressekonferanse kl,12 hadde gjort seg nå på morgenen.
Ingen Initium-melding før børs i dag. Det betyr at transfervinduet er åpent en dag til, for den som vil inn eller ut eller øke eller redusere før fasiten kommer.
Får si som Sølve Grotmol, “No vert det spanande” 
CRO ?
BMS HQ?
Eller romantisk getaway til Martha’s Vineyard?
Jeg lener mot sistnevnte foreløpig 
Ja, når det ikke kom en melding fredag ettermiddag eller i dag klokka 07.00, så fikk de nok ikke beskjed om noe hverken på fredag eller i løpet av helgen. Nå skal det sies at det heller ikke er normalen å få data servert fra CRO i et fysisk møte heller, i følge folk her på TI som har er en kvalifisert mening om det.
Nå er vel hver ettermiddag og morgen kommende uke(r) like sannsynlige.
Ja sånn ser jo Janus litt smartere ut med den meldinga. Tragisk for aksjonærene i det selskapet.
Jens var en stor fan av Noise / No wave bandet Cop Shoot Cop i sin ungdom. Han fikk aldri sett dem live før de ble oppløst i 1996. Men nå er det visst reunion, og om han skulle være i USA, så er det nok i den forbindelse 
“Any day now”, fra bandets siste album: “Release”
Ganske passende for denne uka, spør du meg.
En eller annen form for release blir det jo uansett @nordpolen . Og den kommer “Any day now”.
Må få gi deg litt ekstra creds for denne:
Spot on.
Har tenkt litt at om Småprat hadde vært et serveringssted, så hadde poly sittet på bakrommet og gjort regnskapet, h3nk hadde laga drinker og snakka med kunder i baren, mens jeg ville stått i døra.
Edit: Ser en annen bruker har et enda bedre bilde: Werner er Cliff Clavin. Holder på å humre meg i hjel. Spot on, spot on, @Mecaux

Du hadde vært som postmannen i Cheers som sitter i baren og forteller stories. Kompisen til Norm, som ikke alltid skjønner når nok er nok 
La det ikke bli noen overraskelse at det selskapet blir desimert av dette resultatet. Som også vil skje med Ulti om INITIUM feiler. Når vi har snakket om denne shorten i Vivoryon så er det fordi den er bemerkelsesverdig lik den i Ulti i form av størrelse og at disse to aktørene har operert i tospann. De fleste fase 2 når ikke endepunktet sitt, og begge selskapene er/var totalt avhengige av å lykkes. Alle boksene ticker av for en short dersom man bruker en halv dag på å analysere selskapene. Det er ikke noe mystisk over shorten i begge selskaper. Faktisk er det at Vivoryon feiler en del av forklaringen på hvorfor Janus og Adage tør å shorte Ultimovacs. Men at Vivoryon feilet er ikke indikativt på at Ulti feiler.