Hva vil OS bety i INITIUM vs PE met? Tenker om PE met kommer inn som NIPU men OS tallene er veldig bra?
Det som skjer på børs nå, er det bar resultat av shorting igjen, eller har det dukket opp noe usikkerhet i caset?
Ser ut som vi blir utsatt for enda et kraftig shorte angrep. Snakker om å riste treet med alle muskler de har. Så nå bør meldingen snart dukke opp. Jeg hadde tenkt jeg skulle solgt litt på FOMO idag, men endte opp med å kjøpe i steedet.
Short og/eller noe nervøsitet. Noen har nok spekulert i kortsiktig gevinst pga FOMO inn mot melding og sitter med mer enn de er komfortabel med over avlesning.
Synes du det ser slik ut? Jeg satte dette på kontoen for en ny dag med NIPU og end point not met.
Another day another short attack. Status er som vanlig, de som skal inn før PE met har kjøpt, de som skal inn etterpå sitter og venter. Shorten shorter det siste den har mulighet til før resultatene kommer. Bare bra de bruker opp kruttet sitt i forkant for oss, da kan de ikke ødelegge PE met med et stort angrep. Men ja, kjedelig å se på papirtap i forkant. Gleder meg til det blir grønnere enn grønt
Ja, noe klønete å sette BICR slutningen på første linjen.
Og “March 1, 2024”. Veldig fort gjort å tro at dette er noe nytt.
Jeg oppfatter handlemønsteret som “kursen skal ned” uansett. Se på ordre bildet. Ligger hele tiden mye til salgs som blir borte når noen nærmer seg. Det slippes hele tiden små salg under sist omsatte kurs. Dette er ikke volum for folk som skal redusere, ei heller folk som ønsker å selge dyrest mulig. Ren manipulasjon
Er ikke noe annet enn short-angrep igjen dette. Fortsettelse av forrige ukes frontalangrep hvor Adage shortet 50k aksjer, altså rundt 7M kr og Janus shortet rundt 90k aksjer, altså rundt 13M kr.
Til sammen 20M shortet i forrige uke alene fra disse to.
En kan nok anta at shorterne fortsetter å presse inn mot børsmeldingen. Uansett PE met/not met har de fordel av at utgangspunktet ved børsmeldingen er lavest mulig slik at en prosentvis endring går i deres favør.
Og denne overskriften er heller ikke noen fulltreffer: “Ultimovacs announces publication of results from NIPU [ ]”
Det ordrebildet/handlemønsteret er kommentert tidligere. Konstant 2-3000 aksjer til salgs ca 1 kr over børskurs. Totalt volum til salgs permanent ca 50 % større en kjøpersiden.
Helt utrolig. Og så tett på GF.
Ikke så sikkert det. Når de bruker 13 mill på å senke kursen noen prosenter og vi får PE-met så går kursen for eksempel til 305kr umiddelbart så betyr det 30,5mill som de må kjøpe tilbake for og altså et tap på 17,5mill Og det bare for det de har brukt de siste dagene!
Endpoint met Esmo istedenfor endpoint met asco. Er det det scenarioet som gjenspeiles i dag?
Når man omsider får INITUIM-meldingen, hvilken ordlyd tror dere at den har? F.eks fikk NIPU som i utgangspunktet ikke nådde sitt primære endepunkt følgende: «Ultimovacs provides update on Phase II NIPU…». Ser at Vivoryon brukte samme ordlyd nå i dag. Tror dere en sånn «update» ordlyd er negativ når INITIUM-meldingen først kommer eller er det standarden? Jeg tenker kanskje hvis de når sitt primære endepunkt at de vil ordlegge nettopp det i selve «overskriften»? Vet at dette blir flisespikkere, men bare en tanke jeg hadde.
Jeg er litt i villrede på dette, men sitter allikevel over meldinga på avlesning. Er det en liten, kanskje “teoretisk” mulighet for at det er noen i Janusleiren som har litt info om avlesningen via lekkasjer? Jeg stiller bare spørsmålet, aner ikke svaret. Dette møstret synes jeg ser litt betenkelig ut. Så kan man si at hvis man ikke er komfortabel med dette så må man selge seg ut.
Jeg stiller spørsmålet litt annerledes. Er det noen her inne som er komfortabel med at aksjen stuper 40kr tilnærmet 35% på noen uker/dager når man mener og tror at det skal komme en melding som mangedobler kursen? I så fall besitter dere en egenskap jeg mangler.
Blir interessant å se hvor dette ender.
Ha en fin dag.
Lykke til.
Du ønsker sjeldent at en melding fra et biotech selskap inneholder «provides update» i headeren nei, det er helt korrekt😂
Ganske mange som er helt utpsyka og har så og si null tro på egen vinnerlykke etter den ene katastrofen etter den andre innen sektoren siste par årene. Det preger nok kursen også nå når det nærmer seg noe