Jeg får meldingen opp på mobilen som et push-varsel fra DN, så da vet jeg mest sannsynlig raskt om det er himmel eller helvete da
Takk for svar.
Jeg får meldingen opp på mobilen som et push-varsel fra DN, så da vet jeg mest sannsynlig raskt om det er himmel eller helvete da
Takk for svar.
Sjukt att man kan handla på dessa nivåer. Folk fegar ur pga Janus. Det mest sannolika är att INITIUM blir en sensation. Om PE=met är det en milestone utan tidigare motstycke för cancerforskningen.
Skjønner at noen blir nervøse, det er kanskje shorternes hensikt nå?
Alle bør stille seg selv to spørsmål:
Hvordan vil min sparing/økonomi se ut ved positiv avlesning?
Hvordan vil min sparing/økonomi se ut ved negativ avlesning?
De fleste av oss liker godt det første spørsmålet, og svaret er alltid hyggelig.
Hvis svaret på det andre er ubehagelig sitter man kanskje for tungt lastet? Jeg har stilt meg selv disse spørsmålene for en stund siden og min beholdning tåler godt en negativ utvikling ned på 40-60. Går det veien (som jeg tror) forandrer økonomien/sparingen seg i en svært hyggelig retning.
Hva, sier du nå at det er mer enn 50 prosent sannsynlighet for PE-met? Er vel hävstången som snakker.
Ja antagligen. Typ minst 51% i alla fall.
51% för major breakthrough är ganska bra.
50/8.
Din store fan Birgitte sier 99 %. Jeg mener det er tull å nevne slike prosenter.
DVS av de 78 pasientene i kontrollarmen har mellom 39 og 48 pasienter hatt en PFS event!
Det er viktig å huske at selskapets mål med studiet å nå Primary Endpoint. Hvis dette oppnås, vil selskapet umiddelbart starte å forberede en Fase-III. I figuren over er HR og p-verdi (fra @polygon) estimert ved forskjellige avlesningstidspunkt. PE-met er alle tall under den røde stiplede streken.
Bare en liten påminnelse
Forsiktig med å ikke lese hele meldingen nå da, hadde jeg vært IR vill en PE met set slik ut:
Ultimovacs provides update on… Janus’s short position in the first greatly successfull phase 2 trial for a universal cancer vaccine. And Janus, its not looking good right about now let me tell you! We will let you know more when we met at the Main stage in ASCO at primetime😁
Selv om det skulle vært 50/50, så er det jo verdt det😃.
50% sjanse for at man mister 50-60% og av det får man igjen 1/3 på skatten
50% sjanse for 2-10x.
Jeg hadde lett coinflippa om en hundrings som kunne blitt en tusenlapp. Hver dag i uka.
For alle som spiller poker, er det gode potodds her altså:ok_hand: går all inn om jeg har 28 outs på floppen jeg
Det bare forvirrer og forsøpler diskusjonen når du samtidig skriver en (helt subjektiv) pessimistisk sannsynlighet for suksess og igjen henviser til en eventfordeling som er så positiv at den er fullstendig utelukket
Dette er som å se en 5000 meter der verdensmesteren stopper opp på siste langside, tenker at det er en teoretisk mulighet for at han snubler og brekker et ben før målgang, snur og går hjem.
Fokus, fokus, fokus! Se gjennom støyen!
https://www.redeye.se/events/973619/investor-lunch-ultimovacs
March 5 2024
12:00-13:00
Welcome to a lunch presentation with Ultimovacs and CEO Carlos de Sousa and Chief Innovation Officer Sara Mangsbo
The company will provide an update on its clinical programme and specifically the expectations and potential impact from the upcoming readout in the INITIUM study in March. UV1 is the first off-the-shelf cancer vaccine investigated in a randomized trial in advanced melanoma, the most serious form of skin cancer.
The company’s presentation, held in English, is followed by a question and answer session.
Menar bara att 50/8 ligger inom vad som skulle kunna ske utifrån info om ej nådda 70 events och historiska data. Även om det inte är det mest sannolika utfallet.
Bare å legge seg på minne først som sist at ordet “de-risk” eksisterer ikke i bioteksjangeren.
Alt er 100 % max risk helt til du har to streker under svaret.
Gode data underveis, innsidekjøp av leder ved Radforsk, CEO med familie med mer betyr null, niks og nada. Det er ikke de-risk, ei heller Fast Track og LBA på viktige event.
Får kanskje håpe at verdens første bekreftelse på en universel-vaksine kan være en bitte-liten de-risk i seg selv, men hvem vet
UMVS.
Så bra, da har du en egenskap jeg ikke har, men jeg velger allikevel å sitte over avlesnincen. Og ja, jeg tåler godt økonomisk at det blir “not met” men surt blir det om så er tilfelle.
Lykke til.
Både du, jeg og mange andre vet at du ikke er så dum at du faktisk mener det.
Som jeg forklarte (med tanke på andre enn deg!) på chatten i går, så er det ISOLERT SETT veldig realistisk at det er 50 eventer i kontrollarmen nå. Men når vi VET at det er under 70 eventer totalt per nå, så er det IKKE DET. Og kun 8 i eksperimentell arm samtidig med 50 i kontroll vil bety at UV1 fullstendig har løst kreftgåten. Og det tror vi IKKE.
tror ikke det, hva skulle gi grunnlag for den slutningen?
Og der kom panikken, MA100 og mitt “worst case” før avlesning. Igjen… hvem enn som holder på her nå vet veldig godt hva de driver med og får relativt godt “Betalt” for innsatsen.