Kort svar: Nei
Ikke så vidt meg bekjent, men sjansen for å faktisk lykkes til slutt er så ekstremt liten at sjansen er mye større for nok et tragisk utfall enn det motsatte. Det er vel derfor den shortes så kraftig også.
Hvis PFS avleser positivt. Mener du da at det er “lav sjanse” for å faktisk lykkes til slutt?
ULTI: Halt Static Collar breach ASK < 121.600000 Manual reopen
Naturlig at folk er nervøse, men vi som har vært med en vinternatt før i biotek tåler dette.
Jeg tror ikke man kommer noen vei med å kjekle her altså. Jeg rydder litt i tråden av det som ikke er så nyttig lesning.
La oss bare oppsummere hva som er faktum:
-
Meldingen i helgen omhandlet (stort sett) bare en ny publisering av det man allerede visste fra ESMO i fjor. om NIPU-studien.
-
Den neste store triggeren i selskapet er publisering av top line data fra Initium -studien.
-
Vi vet at det selges ganske mye aksjer short i aksjen, så det er noen aktører som har et betydelig bet på at markedet skal gi aksjen en smell.
Nej, begge dele er jeg skam med på - også at folk er helt sikre på, de aktier skal leveres tilbage inden GF, og at dette medfører, der skal handles en masse aktier ind. Det ville jeg nok være mere tvivlsom omkring, der måske kunne findes en anden løsning på.
Hva betyr det at den er haltet?
Collar breach betyr bare at den har beveget seg utenfor et bånd som Oslo Børs tillater for kursbevegelser siden siste auksjon
Da hadde det vært fint om du introduserte noen nye tanker eller momenter i diskusjonen
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
SSR (short sale restriction) for imorgen ? brøt jo -10% …
INITIUM Top linje kommer snart. Dette er tiden vi har ventet på i laaaaang tid. Ikke la shortpakket finte dere ut i de siste dagene før morroa kan starte.
Jeg har fulgt med på diverse biotekaksjer her og det bygges opp enorme forventninger her alltid. Det slår ikke feil. Og det går stort sett at skogen hver eneste gang. Hvis noen ønsket å tone ned forventningene i forkant av PCIB avgjørelsen, eller underveis i NANO forventningsrallyet, så ble man nærmest forsøkt idiotforklart. For en nøytral utenforstående part så tror jeg konklusjonen er at det er nesten umulig å lykkes for et biotekselskap fra Norge. Men man har kunnet tjene veldig gode penger på å selge etter masse opptur lenge før noe skal avgjøres.
Trodde vi var enige om at tilstrekkelig antall “…men NANO, PCIB og Targo-innlegg” var skrevet allerede jeg?
Og å komme med det i dag?!
Flott flott, så du har ikke lest rasjonalet her, men bare drar alle over en kam. Flotters.
- Ingen av de andre hadde statistisk signifikant OS fra fase 2
- Ingen av de andre hadde god rekruttering og studier på overtid pga. lav dødelighet/progressjon
- Ingen av de andre hadde så lav relativ tox som UV1 har vist
- Ingen av de andre hadde 0 døde/progressjon i fase 1 studiene mellom år 3-5
- Ingen av de andre hadde 5 fase 2 studier gående, hvor 4 er satt i gang av andre som sponsorer.
Du kan gjerne late som alt er samme ting, det er det ikke.
Men det skal sies, Ultimovacs kan ikke skimte med det samme som Bergenbio kunne, å få LBA på en studie hvor det eneste Bemcentinib gjorde var å doble antallet pasienter som fikk diaree. Det er nok første i historien.
Børspause minus 10%
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Hva har skjedd i dag?
Ingen dramatisk fall er uten grunn!!
Jo, det er uten grunn. Dvs shorting.
Hvor god innsikt har man i konkurransesituasjonen ?
Ultimovacs will face competition from big pharma as cancer vaccines gain traction across the industry. mRNA-based vaccines being developed by Pfizer/BioNTech and Moderna/MSD’s have gained the most attention, showcasing high efficacy in reducing cancer spreading and death. Whilst mRNA vaccines are tailored to specific cancers, Ultimovacs says its off-the-shelf has the potential to treat a broad range of cancers.