Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

• Short har fått økt selvtillit etter at den andre shorten deres gikk inn
  • endel har fått kalde føtter siden de ser det andre selskapet faller 90 % på endpoint not met
  • endel selger fordi de skulle få med seg forventningsrallyet som short åpenbart avlyste…

Om det mot formodning skulle være lekkasje av noe slag, faller alle punktene bort…

4 Likes

Helt enig. Og allikevel kan det bli Not met.
Og det kan lekkes. Har skjedd ting som er mer utrolig…

Jeg tror ikke det, men om det blir not met…:face_with_symbols_over_mouth:

Har tenkt det samme selv - er de faktisk igang med å delvis dekke inn (iaf redusere short)? Ikke fordi conviction er mindre men fordi de vil ha tilbake litt “ammo” for de neste dagene.

1 Like

til og med ved en PFS event fordeling på 34 i kontrollarm og 26 i UV-1 armen så har vi PE-met!

og det med en forventet median observasjonstid på om lag 24 måneder !!!

give me a break !!! all the numbers scream PE-met

6 Likes

Det finns risk men det är fanimej orimligt att sälja på dessa nivåer!

3 Likes

Tipper JHI-gjengen tar seg en velfortjent tur på byen i kveld med champis og høy føring over hvor rå de er i biotech om dagen. De har nok addet på 100K i shorten i dag og regner med nok en home-run.

Spørsmålet er hvor lenge Sousa og co har planlagt å sitte på meldingen før de slipper den ut. De er ikke tjent med at dette skal pågå i så mange dagene hvis de skal sitte i en god forhandlingsposisjon i tiden fremover. Dette lukter failure, selv om det ikke trenger å være det. Det er ikke bra, da får man dessverre kanskje sell on news i stedet for buy on news.

Hadde man kjørt en poll på hvor mange som skal kjøpe på kurs 200 hvis PE met nå kontra da vi var på kurs 160 tipper jeg andelen hadde vært en god del lavere.
Det er fryktelig synd, men for FTF har sikkert de siste ukene vært en drøm.

5 Likes

Skal vi tippe tidenes sluttauksjon?

Gjesp. Jeg er så stressa, att. :beer:

2 Likes

Påfyll på 116,20, det hadde jeg ikke forventet

6 Likes

Akkurat nå ønsker jeg verken Janus eller FTF noe som helst godt her i verden.

1 Like

Bare bra at folketrygdfondet tjener godt på utlånet. Tror jeg blir uføretrygdet etter å ha sittet investert i U.

7 Likes

Det blir jævlig bra for en av dem :stuck_out_tongue: Siden FTF er long med 1,3M aksjer og Janus er short med ca. samme.

1 Like

Asså vad håller folk på med? Vem säljer på dessa nivåer?

Wow…18kr ned på hva? Ingenting. Blanding av sjokkert, humbled, imponert, irritert og undrende. Rimelig blandete følelser for denne dagen. :flushed:

6 Likes

Da er det bare en ting som gjelder fra nå av ; å nistirre på U Fundamental-tråden, uten å blunke!

4 Likes

Kan sjekke i kveld, men hadde blitt veldig irritert om det var noe som helst som ble meldt nå annet enn PE met. Det går bra hvis det er det.

3 Likes

Hvorfor er dere overrasket? Nesten alle her inne har holdt på å pisse på seg av nervøsitet over hva Initium vil gi. Bland inn rehash av gamle NIPU nyheter som flere faktisk trodde var dagsaktuelle nyheter. Så feilet en annen biotek aktør, og noen greide å røre det inn i Initium gryta.
Så fikk vi en short og veldig mange kollapset av skrekk.

Vi er faktisk medvirkende til det som skjer.

Jeg sover like godt.

13 Likes

The publication highlighted the growing utility of the combination approach and reiterated the promising efficacy of UV1 with the ICIs ipilimumab and nivolumab (IPI-NIVO)

10 Likes

SELL!!!

2 Likes

Da er den n*te damage control operasjonen etter NIPU i gang :face_with_head_bandage: