Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Gjesp. Jeg er så stressa, att. :beer:

2 Likes

Påfyll på 116,20, det hadde jeg ikke forventet

6 Likes

Akkurat nå ønsker jeg verken Janus eller FTF noe som helst godt her i verden.

1 Like

Bare bra at folketrygdfondet tjener godt på utlånet. Tror jeg blir uføretrygdet etter å ha sittet investert i U.

7 Likes

Det blir jævlig bra for en av dem :stuck_out_tongue: Siden FTF er long med 1,3M aksjer og Janus er short med ca. samme.

1 Like

Asså vad håller folk på med? Vem säljer på dessa nivåer?

Wow…18kr ned på hva? Ingenting. Blanding av sjokkert, humbled, imponert, irritert og undrende. Rimelig blandete følelser for denne dagen. :flushed:

6 Likes

Da er det bare en ting som gjelder fra nå av ; å nistirre på U Fundamental-tråden, uten å blunke!

4 Likes

Kan sjekke i kveld, men hadde blitt veldig irritert om det var noe som helst som ble meldt nå annet enn PE met. Det går bra hvis det er det.

3 Likes

Hvorfor er dere overrasket? Nesten alle her inne har holdt på å pisse på seg av nervøsitet over hva Initium vil gi. Bland inn rehash av gamle NIPU nyheter som flere faktisk trodde var dagsaktuelle nyheter. Så feilet en annen biotek aktør, og noen greide å røre det inn i Initium gryta.
Så fikk vi en short og veldig mange kollapset av skrekk.

Vi er faktisk medvirkende til det som skjer.

Jeg sover like godt.

13 Likes

The publication highlighted the growing utility of the combination approach and reiterated the promising efficacy of UV1 with the ICIs ipilimumab and nivolumab (IPI-NIVO)

10 Likes

SELL!!!

2 Likes

Da er den n*te damage control operasjonen etter NIPU i gang :face_with_head_bandage:

image

11 Likes

Nu måste vi hålla ihop! Ödets stund närmar sig! Svenskarna och norrmännen måste tillsammans stå emot de onda britterna! Vi måste hålla! Kedjan är inte starkare än den svagaste länken! Vi står inför något helt otroligt: om det går att visa att ett cancervaccin fungerar tillsammans med checkpointhämning, öppnar detta upp för enorma möjligheter för patienter. Och Ultimovacs blir först i världen - med en universell approach dessutom! Om man hållit fram till nu, finns det ingen poäng i att sälja! Tanken var och har alltid varit INITIUM - initieringen på en ny era!!

15 Likes

image

1 Like

Janus bio short gutta ble geni erklært på kontoret idag, ved å shorte ett biotek som kjører alzheimer studie. En av de vanskeligste indikasjonen av alle å lykkes, hær har mange store BPs snublet gjennom årene.

Så janus feirer med kake på kontoret og får en klapp på skuldra, “keep up the good work boys”. Gutta logger på med selvtilliten i taket og shorter Ulti ultra aggressivt idag.

Måtte de sette den kaka i halsen og en PE-met melding fra Ulti rett på kjeften iløpet av uka!!

7 Likes

Jeg tror JHI & co fikk rimelig god hjelp av en drøss ex-gjerdesittere som idag ble gjerdesittere igjen. Tipper vi får max +40K mer short på SSR rapporten kl. 15.30 imorgen. Jeg blir overrasket om det kommer noe mer enn det. Sågar kan det tenkes at short er redusert.

4 Likes

Har hevstången begynt å bøye seg i feil retning?

I dag har vi sett hvor kynisk og rå børs kan være. Hvor er moralen i det å lure nervøse småinvestorer til å tro at du vet noe negativt, og på den måten få dem til å selge på mye lavere kurs enn det den reelle situasjonen skulle tilsi? Bør virkelig slik manipulasjon som virkemiddel for selv å tjene penger være lovlig? Hva har dette med et sunt fungerende kapitalmarked for risikobetont virksomhet å gjøre?

3 Likes