I tillegg er en fase II studie alt for tynt tallmateriale til å trekke så sterke konklusjoner, og ting tar uansett tid å analysere og også få godkjennelser til å endre protokoller så det skjer bare ikke på grunnlag av en studie på 150 pasienter.
Hør her
Hadde ledelsen / styret i Ultimovacs vært urolige for resultatet i Initium hadde de garantert kjørt en emisjon da kursen var på ca 150 kr.
Da hadde de måttet sikre finansieringen til videre drift etter 2024 og de kunne ikke tatt risikoen på å avvente avlesningen av Initium. Det ville ha vært uforsvarlig.
Må ikke putte ord i munnen min Har ikke sagt UV1 er monoterapi per nå. UV1 gir immunforsvaret musklene til å drepe kreft, checkpoint inhibitors fjerner beskyttelsen kreften har mot immunforsvaret. For å løst sitere Carlos.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Blir spennende å sjekke SSR 15:30 i morgen.
150 pasienter er vel statistisk sett godt nok materiale til å vite veldig veldig mye, ihvertfall hvis tendensen er klar nok.
Skjer her a? tatt ett lodd på 123 men viker panikk og stopp loss? Panikk råder når det nærmer seg resultater
Jo, men det 75 pasienter i hver arm og helt sikkert også vært litt frafall. Så ikke nok til å avbryte en studie på den måten det snakkes om her.
78 pasienter i hver arm, totalt 156
I juli 2022 ble totalt 156 pasienter registret i studien og pasientene har blitt fulgt opp mellom 18 og 42 måneder, med en forventet median observasjonstid på om lag 24 måneder. Per i dag har det ennå ikke vært 70 hendelser, men 18 måneders oppføring for siste pasient er nådd, som muliggjør en avlesning av det primære endepunktet.
Dette gir ikke mening. Ultimo skal jo fri til (bl.a.) investorer hvis det blir klaff. Hvem vil kaste penger inn i Ultimo “hvis ledelsen/styret hadde vært urolige for resultatet” ? og hvorfor skulle de være urolige i utgangspunktet? pga NIPU? De har ikke innsyn i pågående studier.
78 i hver arm. La oss si det er 70 igjen i hver arm pga. at tox håndteres bedre nå enn ved cm067.
mpfs er forventet rundt 11 mnd. Dvs. 70 pfs events for lenge siden.
Om det bare var de sist inkluderte som fikk pfs event så vi leste av 70 i dag så ville fortsatt mpfs ende på 24-25 måneder tenker jeg. Men vi vet at det trender mot enda tregere avlesning så la oss si 30 måneder.
Nå VET vi at det kun er eksperimentell arm som kan forklare dette.
Tegn en linje som legger seg over/følger parallelt cm067 ipi-novo i KM kurve og prøv å lage en troverdig linje som krysser 30 mnd mpfs. Paralellforskyv opp enda en gang så har man en grei forventning på kurve til eksperimentalarmen gitt de vi vet.
Merk at jeg tror dette er konservativt da vi antar at sist inn=først event.
Fordi selskapet trenger penger, og de behøver data for å få disse pengene. Enten gjennom partnerskap eller via emisjon…
Ellers må jeg si at du ikke imponerer som noen seriøs debattant.
Fordi selskapet trenger penger,…
Seriøst?
De ville ikke fått lov til å stoppet studiet med begrunnelsen: “Fordi vi trenger penger”
Så lenge jeg har sittet i Ulti har det med jevne mellomrom komme ekstreme utslag uten noen særlig god grunn. Kursen kan gå til himmels på bagatellmessige nyheter og så falle igjen samme dag og ende i minus. Hvorfor gikk den plutselig til 160 for så å falle igjen. Mitt inntrykk er at mange av de som kjøper/selger er tradere og småsparere som har lett for å hive seg på enhver bølge i enhver retning.
Så har man en stor aktør med en betydelig short som er interessert i å manipulere kursen.
Det er min teori på hva som skjer i dag. Jeg tror ikke det ligger noe fundamentalt bak utover Janus som manipulerer og en del tradere og småsparere som hiver seg på bølgen og forsterker effekten kraftig.
Jeg blir ikke veldig stresset av det.
Det som bekymrer bittelitt er jo det at kursen har tryna i forkant av tidligere biotekfails og.
I dagene rett før melding.
Håper selvsagt ikke det er det som skjer her…
Har oppsummert småprat i dag, så slipper folk å lese 400 innlegg
Detta är inte en typisk bioteksituation! Vi har massa data, inklusive randomiserad data, som pekar på succé!!
Volumet er rimelig voksent. Dette fallet ser nesten ut til å eskalere snarere enn å bremse / stanse opp. Not for the faint-hearted det her…!
EDIT: Volum er nærme en topp 5 plassering siste 12 mnd. Det er rimelig ekstremt. Mange som har hoppet tilbake på gjerdet idag.
Voldsomt volum. Kan Janus ha herjet i boken i dag for å starte inndekning på dagens fallende kurs? Da er de proffe i tilfelle.