Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Gitt at de bare lånte fra FTF, så kan en kanskje få et pekepinn basert på forskjellen mellom “nedsalget” til FTF og synlig short i shortregisteret?

1 Like

Ja, da hadde det vært enklere. Problemet kommer når de kan ha lånt fra flere aktører, både store og små. Det går helt sikkert an å nerde seg frem til en “antakelse” av hvor mye de har av tørt krutt, men det krever mer tid og energi enn det er verdt, vil jeg tro.

Kan vi få opp volumet ? :crazy_face: Janua trader vel stort sett bare med seg selv nå

Alle indekser i USA i pluss, så får vi se om det kan hjelpe noe for oss her hjemme da :stuck_out_tongue:

Nei hvis de sitter på aksjer så er de også i aksjonærlistene. Dere som er innsidere kan sjekke dette.

2 Likes
25 Likes

NIPU trial = Over forventning, Proof of concept UV1 og bekreftet virkning tidlig etter behandling i veldig vanskelig gruppe pasienter HR OS= 0,73, ORR 2x forbedring med UV1

Hva blir status etter INITIUM? :slight_smile:

7 Likes

OSE opp 0.5%. Det kvernes og grindes nedover på kursen. Ser ut til at vi skal ende dagen på LOD og muligens nøyaktig på NOK 100.

Selvsagt, tror de som vil ha kursen ned vet å sette stemninga før selskapet igjen skal entre podiet for å snakke om NIPU. Tipper vi får mer motvind i morgen fra algo.
Spørsmålet er om kjøperne klarer å ta opp kampen.

1 Like

Hvilke kjøpere?:joy:

Varför finns inte jag med som svarsförslag?

13 Likes

Føler du at det var verdt tiden din @Snoeffelen ? :crazy_face:

Litt usikker på hva du mener Chrkni, men om du tenker på jeg laget et langt “foredrag på oppfordring av Laaarsas”, så må jeg bare innrømme at jeg finner masse glede i å lese meg opp på det meste, og kan det kombineres med kunnskap jeg har fra før så “even better”. Tenkte du på noe annet får du bare forklare meg hva du tenker på.

20 Likes

Det var " responsen" på foredraget ditt jeg tenkte på ja :crazy_face: Forøvrig et solid foredrag, tommel opp for det! :100::star2:

2 Likes

Jeg må si jeg er meget interessert i å høre hva @fleksnes tenker om sjansene for at dette går veien , nylig publisert data tatt til betraktning :slightly_smiling_face:

Han har skrevet om det lenger oppe i tråden om du søker på hans innlegg

1 Like

Takker så mye :pray:

1 Like

Hva han tenker er vel ikke så viktig - hva han faktisk har gjort i det siste er mye sikrere info.

3 Likes

Det ser ut for at investorene vurderer Bergen Bio og PCIB som bedre kandidater enn Ultimovacs. Slik blir det når man opererer på Oslo Børs…

«Ultimovacs løser kreftgåten. Investorerer sender aksjen ned til 50kr»

Ikke utenkelig :crazy_face: