Alle indekser i USA i pluss, så får vi se om det kan hjelpe noe for oss her hjemme da 
Nei hvis de sitter på aksjer så er de også i aksjonærlistene. Dere som er innsidere kan sjekke dette.
NIPU trial = Over forventning, Proof of concept UV1 og bekreftet virkning tidlig etter behandling i veldig vanskelig gruppe pasienter HR OS= 0,73, ORR 2x forbedring med UV1
Hva blir status etter INITIUM? 
OSE opp 0.5%. Det kvernes og grindes nedover på kursen. Ser ut til at vi skal ende dagen på LOD og muligens nøyaktig på NOK 100.
Selvsagt, tror de som vil ha kursen ned vet å sette stemninga før selskapet igjen skal entre podiet for å snakke om NIPU. Tipper vi får mer motvind i morgen fra algo.
Spørsmålet er om kjøperne klarer å ta opp kampen.
Hvilke kjøpere?
Varför finns inte jag med som svarsförslag?
Litt usikker på hva du mener Chrkni, men om du tenker på jeg laget et langt “foredrag på oppfordring av Laaarsas”, så må jeg bare innrømme at jeg finner masse glede i å lese meg opp på det meste, og kan det kombineres med kunnskap jeg har fra før så “even better”. Tenkte du på noe annet får du bare forklare meg hva du tenker på.
Det var " responsen" på foredraget ditt jeg tenkte på ja
Forøvrig et solid foredrag, tommel opp for det! 

Jeg må si jeg er meget interessert i å høre hva @fleksnes tenker om sjansene for at dette går veien , nylig publisert data tatt til betraktning 
Han har skrevet om det lenger oppe i tråden om du søker på hans innlegg
Takker så mye 
Hva han tenker er vel ikke så viktig - hva han faktisk har gjort i det siste er mye sikrere info.
Det ser ut for at investorene vurderer Bergen Bio og PCIB som bedre kandidater enn Ultimovacs. Slik blir det når man opererer på Oslo Børs…
«Ultimovacs løser kreftgåten. Investorerer sender aksjen ned til 50kr»
Ikke utenkelig 
Men jeg ønsker meg fortsatt 300kr innen Fredag
Først får du ta web cast i morgen kl 0900. Bare 12 timer. Blir nok oppgang denne uka og det starter i morgen etter en fin kveld i USA. Tror på 140 - 150 i løpet av uka. Passer nok ikke 200 før i neste uke etter Q3 er mitt tips som ikke er noe verdt.
Det er ganske enkelt.
Hva kan øke verdien av Ultimovacs nå? Positive data på UV1
Hva er neste dataslipp? INITIUM
Når kommer data fra INITIUM? Vet ikke
Når finner vi ut av når vi kan forvente data fra INITIUM? På Q3 neste onsdag.