Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Det er vel greit å dele lenken til dagens webcast igjen: https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20231031_2

8 Likes

Norge er good. Vet at INITIUM òg går i Spania, så i og med at Spania ikke er nevnt i den pressemeldinga, så kan vi vel anta at det er Spania.

Edit: Dette er feil. Spania er visst ikke med likevel, så husker nok feil (er i NIPU). Lett å skylde på Spania, de laga jo spanskesyken back in the day. Og dessuten så liker jeg ikke utfallet av den spanske borgerkrigen.

2 Likes

He he, Medwatch er sure, og prøver å vri en vanvittig god melding; passering av regulatorisk hinder, den viktigste grenen av øvelser i biotek og farma, ved å bruke ord med negativ konnotasjon, som «utsatt» og «alternativ» (alternativ medisin).

De tror også også de er smarte ved å bruke «alternativ» fordi «den er jo alternativ», men skjønner ikke at det bare fremstår som passivt aggressiv.
De kunne Feks heller brukt nøkkelord som FDA, regulatorisk eller «faktisk framskyndet avlesning» which is more true than , «utsatt studie.»

15 Likes

Spania står ikke på listen i Clinicaltrials.org:

Edit: Link: CTG Labs - NCBI

2 Likes

Det er NIPU som rekrutterer i Spania, ikke INITIUM.

INITIUM rekrutterer ikke i noen andre enn de som står i pressemeldingen:

USA, Storbritannia, Norge og Belgia.

3 Likes

Aiaiai, orker ikke flere gode nyheter nå, er snart tilbake i minus :crazy_face:

6 Likes

MedWatch har endret meldingen.

7 Likes

Scenarioet man står i nå kan bli en perfekt storm for Janus.

Hvis de klorer seg fast i shorten sin tror jeg de kan bli veldig overrasket av forventningsrallyet fra januar → mars. Jeg tror det kommer til å koke da.
Akkurat der er norsk biotek god historisk → forventningsrallyer.

Snakkes, Janus!

Med denne avklaringen kan man vel legge frykten for snarlig emisjon død?

7 Likes

Finnes det en link som kan brukes for å lese, som ikke er bak mur :smiley:

Håper de bare legger lokket helt på emisjonen nå. Ikke aktuelt føre avlesning!!

Presentasjonen er ute:

7 Likes

Kanskje vi kan legge lokk på denne diskusjonen?

Liker at de bruker investor (“spoon-feed-me”) vennlige lange McKinsey titler på slidene sine. :raised_hands::ok_hand:

2 Likes

Så: Hvem selger? Enn så lenge overvekt av selgere i auksjonen

Mean follow up time på 24 måneder er bare helt latterlig! Dette må da bare være den neste super-medisinen!! :rocket: :rocket: :money_mouth_face:

2 Likes

Selskapet gjør alt riktig! Det eneste jeg kunne ønske meg nå er en liten brofinansiering fra de største eierne, rundt 50-100m som konverteres på samme vilkår som emisjonen i H2 for å overbevise de mest konservative emisjonsjagerne, samt gi lengre runway i fht. å forhandle en avtale etter INITIUM-data.

3 Likes

Tipper mange ønsker å prøve seg på en trade i dag… Vi får nok ikke en slik åpning som etter LBA igjen med det første… Bare å sitte på henda i dag :wink:

103 på åpning…
Hva skal man si…

Hahahah, jeg fikk kjøpt på 103kr😂 Hvor dumme går det an å bli??

1 Like