Fikk fill på 103 selv (La inn kjøp på 107 <3)
Burde ikke de snakke på engelsk i webcasten ?
Norsk nå - engelsk senere idag
The webcasts will take place on Tuesday, October 31, 2023, at:
9:00 am CET (in Norwegian): Link
2:00 pm CET/ 8:00 am ET (in English): Link
Ah, doh! Så ikke det siste, hjernen min valgte å overse
Ekstremt få kjøpere og ekstremt få selgere i ordreboken?
Skulle det være noe problem med denne påstanden?
Klarte ikke la vær å kjøpe mer i dag… For min del akkurat de nyhetene jeg kunne ønske meg kom på melding i dag tidlig… Tydelig at kjøperne lar vente på seg…
Utover at det er tung ironi / sarkasme bak påstanden? Det slenges ut poster på 213 aksjer på begge sider og tipper vi er nede på 100 blank om ikke så lenge…
Janus som trader med seg selv. De må jo stoppe snart.
Og med så lavt volum er det fult mulig at de klarer å få jobbet ned kursen.
Nå mangler det bare at BIRC sier INITIUM feiler og local review sier at det er fantastisk. Siden vi leser av for tidlig.
Lettere omskrevet fra en gammel bok: " Markedets veier er uransakelige "
“Avventende” tror jeg er ordet du er ute etter. Men det er jo en smule pussig gitt hva CEO sitter og sier.
FA la ut: “Biotekselskapet Ultimovacs melder om positive nyheter i sin INTIUM-studie. det tar lengre tid før pasiente opplever kreftprogresjon”.
Bra de ikke kom med noe “passivt agressive” gloser eller uttrykk
Forklaringe til lavt volum er nok dessverre at traderne holder seg unna aksjen når man så hvor raskt det gikk fra 175 kroner til 100 for et par uker siden. Det er ikke verdt risikoen og momentumet ble strupet sist gang. De gidder ikke den heisen der en gang til.
For longs derimot, det er en annen sak.
Håper de kommer med et robust statement om finansiering på Q3.
Denne webcasten ga i hvert fall meg alt jeg ønsket, og enda litt til!
Og der ble vel emisjons spørsmålet lagt død… “Vi har ingen behov for kapital før H2 2024, og er i en sterk finansiell situasjon”.