Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Gjelder det i hver av armene?

https://twitter.com/BertrandBio/status/1719273983458136326

Ingen analyse, han tok feil. Han burde ikke vies mer oppmerksomhet. Han blir opplært av fornybar.

8 Likes

Jeg fatter ikke hvor du har det fra, når du til stadighet snakker om at vi skal få vite antall events. Vi har aldri fått det før, og jeg kan ikke se NOEN grunn til at vi skal få det nå. På tide å slutte å skape unødvendige forventninger.

Hadde de ønsket å dele events, så hadde de vel gjort det i april eller august, når de utsatte avlesningen.

EDIT: @Savepig selskapet vet ingenting om fordelingen av eventene.

14 Likes

Jeg kan absolutt ingenting om forskning, men fikk med meg så pass i dag at økt risiko med 60 tilfeller i henhold til 70 tilfeller var mikroskopisk. 0736 til 0726. (Hva enn det betyr)

5 Likes

Ingen. Han trodde det var snakk om 30-35 events.

Så da vet vi ca. hvor mye han har satt seg inn i caset.

5 Likes

Da skjønner du mer enn den “proffe” biotek-twitreren. Samme type folk folk klager på studiene til ULTI fordi de ikke er store ph3 med tusenvis av pasientene med p-verdier på 0,0001.

Egentlig burde man bare kutte ute fase 1 og 2 studier :brain:

9 Likes

At man må bevise en effektforbedring ved UV1 på minimum 27,4% (HR=0,726) i stedet for en fordel på 26,4% (HR=0,736), sammenlignet med kontrollarmen, for å få en sannsynlighetsverdi som er innenfor den predefinerte protokollen (ènsidig p<0,1)

2 Likes

Han burde skaffet seg en venn som kan statistikk før han uttaler seg om ting han ikke kan.

1 Like

Har du en screenshot er du snill? Jeg får ikke sett svaret fra fornybar :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

At aksjen får i minus nå er helt utrolig

Det er naturlig at de oppgir antall evnet NÅ - fordi det må jo være status på tidspunktet for beslutning om foreta avlesning i januar som har betydning. Og markedet bør få info om hva som var beslutningsgrunnlaget. Så er Q3 en mer hensiktsmessig anledning for å gi slik info.

Forskjellen er ikke spesielt stor. Poenget er at når man får færre events, så må armene skille mer for å oppnå samme statistiske signifikans. Polygons innlegg forklarer dette greit:

https://x.com/fornybarbio/status/1719275452320072185?s=46&t=j35HL3Q8_vWwsW157llYOg

14 Likes

image

13 Likes

I en normal verden, typ 40 i kontrollarm. 35 holder på 60 events, for da er det 25 i UV1 armen. Og det er signifikant.

1 Like

Takk.

Trodde faktisk ikke vi ville få en sånn post som er skremmende lik den jeg postet lenger opp…! :expressionless:

EDIT: Bertand vs hpbjorn (fake news)

3 Likes

Vi har fått informasjon om beslutningsgrunnlaget:

“Reaching the number of progressing patients required for
readout may take several months or even years, which has justified an
amendment of the study protocol.”

1 Like

Det er jo liten eller ingen events når de har kommet så langt. Hvor ignorant går det ant å bli. Vente på f.eks ni stykk i kanskje år når det har nesten ingen betydning for studien.

3 Likes

Han har ikke satt seg inn i studien i det hele tatt, bare å la ham være.

2 Likes