Skal pasientene fortsatt medisinere med UV1, og eventuelt hvor lenge?
En kan kanskje håpe på at UV1 gir høyere OS på litt lengre sikt?
Skal pasientene fortsatt medisinere med UV1, og eventuelt hvor lenge?
En kan kanskje håpe på at UV1 gir høyere OS på litt lengre sikt?
De får bare UV1 de første 3 mnd av behandlinga, så er det vedlikehold med nivo
Ok, kan fortsatt håpe på noe langtidseffekt, som det synes å være i forrige studie.
Men de skal følges opp videre, ifølge Ulti, ref webcast fra Mandag.
Ja, de blir jo fulgt opp, spes for OS i mange mange år etterpå.
Men altså.
I dag fikk vi data hvor begge armene overpresterer typ 300% sammenlignet med historisk kontroll (CM067 11,7 mnd mPFS).
Hvem pokker hadde trodd det?
Ja hva er U verdt nå da? 400 mnok? 500 ?
Det ville vært min hunch. 300/ kurs 8.7 er nok lavt.
Men hva vet jeg. Man må være ydmyk på en sånn dag.
Skal bli spennende å høre en tolkning om hvorfor og hvordan… Får ikke dette til å gå opp i det hele tatt
Enig.
Til sml er bgbio verdsatt til 500mnok p.t. Når er nok det altfor høyt uansett, men selv med en halvering der, som kanskje er mer riktig så lenge det er et teoretisk håp for bemcentinib, så er tross alt Ultimovacs en helt annen liga og burde kunne rettferdiggjøre noe i nærheten av det du antyder.
Nå kan en jo lure hva som blir å skje med tilleggstudien og hvordan denne evt. brukes opp med fail i hovedstudien
TENDU skal vise frem fase 1 resultatene sine allerede om en måned da:
https://www.abstractsonline.com/pp8/#!/20272/presentation/11451
Yes, og disse parallelløpene er veldig spennende. Tror uke mange vektla det i går.
Aksjen burde jo helt klart være verdt mer enn cash, men det hjelper jo ikke at det kommer meldinger om styremedlemmer som selger under 10,- kroner.
Jeg hadde forventet at styret heller hadde bidratt med litt confidence om veien videre og at selskapet ville bli finansiert. Så jeg er skuffet over det, men tapene kan ha blitt for uhåndterlige for Fjerdingen som solgte i går.
Cardio, den studien du viser til er med UV1, så vidt jeg husker og jeg vet ikke hvorfor de ikke har gått videre i fase II med den. TENDU er jo Sara Mangsbo sitt opplegg som U har kjøpt opp og som også prøves ut mot prostata.
Nei, det er mange som ikke gjør det, meg selv inkludert. Jeg tror at vi ser på en kombo av litt bedre behandlingsmetodikk (legene har blitt flinkere å holde folk på ipi og nivo, som jo har ganske høy tox), og flere rekrutterte stage iii-pasianter enn i studiene vi har sammenlignet med. Inkluderings-kriteriene i CM067 og INITIUM er de samme, men vi vet bare hvordan stage iii b-d og stage iv er vekta i CM067. I teorien skulle vel UV1 fungere enda bedre i stage iii-pasienter, så selskapet kan ha valgt å inkludere flere stage iii. Samtidig gir det da ingen mening å guide etter CM067, slik de har gjort. Jeg lurer på om det er det som har hendt her, men da har vi virkelig blitt ledet bak lyset. For det som har gjort caset så bull er jo mulighetene til å sammenligne med historiske studier.
Kan seff være at vi er nede på 50-tallet mtp events, og at medisinen ikke har fått tid til å virke ordentlig, at vi kan se en forskjell i OS om 3-5 år. Men altså, det er vel suverent mest sannsynlig, uansett hvordan man vrir og vender på dette, at UV1 faktisk ikke har noen god synergi med ipi og nivo i malignant melanoma. Og dermed må vi nok legge det universelle potensialet på hylla, dessverre. Så da blir det store spørsmålet: Har UV1 effekt i andre kreftformer, som har andre tumormiljøer? Vil vi se en forbedring i NIPU OS til slutt? Vil FOCUS kunne lese av med PE met? Det er mindre sannsynlig enn det var for to dager siden, ihvertfall, spør du meg. Men vi kan vel egentlig ikke konkludere før de studiene er lest av, og det får vi vel svar på i høst.
I dag, tror jeg blir en meget god dag, for de som kom inn i går.
W. Lilleby, som er omtalt i artikkelen er førsteforfatter på studien du linker. Lang relasjon med Ulti i så måte.
Det var et massivt nedsalg i går fra flere aktører (for å sikre skattefradrag også) men det betyr også at det må ha kommet mange nye aksjonærer til i selskapet i går. Nå er børsverdien for hele Ultimovas kun 299 millioner, med flere prosjekter i piplinen så er vel ikke veien tilbake til en børsverdi mellom 500-600 millioner så lang.
Børsverdien er ganske passe nå mtp at UV1 beviselig ikke fungerer. Og de ikke har noe produkt.
Den er jo fremdeles en universell approach istedet for persontilpasset.
Dette ‘universell’ ordet er fryktelig åpent for tolkning…