Intet nytt at melde, med ref til strekene fra 15nov
For oss (meg) som ikke skjønner bæret av dette, kan noen forklare hva dere mener på en enklere måte?
Alle tror aksjen skal videre opp, og så er det litt forskjell på hvor rask og bratt enkelte tror stigningen blir.
Personlig tror jeg momentet og tiden (sannsynligheten for gode data øker for hver dag som går) jobber såpass på lag at det blir få (kanskje ingen) anledninger til å kunne øke på eventuelle dipper ned mot MA20.
Alt over 115 er veldig bra, og det er generelt bedre om den får tid til å trade seg litt rolig oppover
Denne trendkanalen fra det siste ville jo lede til enorme prisinger neste sommer, så tenker man ikke skal gifte seg med den
Den kanalen kan tegnes på flere måter.
Jeg la ut chart på kortere timeframe for og vise forskjellen på det og daily. Hvor mye kjappere en ser momentumet snu på det “korte”. Er jo nesten bare daily chart og se på TI.
Hvorfor kom du med denne her?
Du har rett i det
Nei, det var bare litt selvironi når jeg ikke fikk med meg at det var rosa linjer jeg hadde tegnet inn.
Var forøvrig ikke et pek til ditt innlegg god jul!
Slik det var ment og skulle forstås
Takk det samme til deg!
Nærmer seg SMA 20 som tidligere har vært en støttelinje. Skal aksjen snu her?
Volumet er lavere nå på kursnedgangen enn det vi så på den siste oppgangen.
Om man titter på TA og tenker litt på hva man venter på gir det ganske god mening at den vil finne støtte i glidende snitt som den har gjort tidligere.
Nasdaq som synes å påvirker norsk biotech i stor grad har nå lukket det gapet som jeg nevnte lenger oppe.
Får håpe på at nedgangen blir med dette! Ellers er det heller ikke langt ned til til tidligere bunner i indeksen.
Antagelig veldig sunt med en liten avkjøling i chartet, en vellykket retest av 105-107 med en årsclose over det ville være pent
Denne oransje streken tror jeg er alt for aggressiv til å være bærekraftig, om det ikke kommer inn en eller annen deal med mye penger
Med andre ord??
Ren baiss
Sannheten er st aksjen har falt MYE den siste tiden. Skal den snu eller kollapser den videre?
Den skal snu
Det var ikke veldig uventet at det kom en reaksjon ned etter ekstremt sterk utvikling, men denne uken kan være toneangivende for den videre utviklingen.
Hvis den finner støtte på dagens nivå og gjerne trader her en stund så bygger den en bedre base enn en sånn vill himmeltur som erfaringsmessig bare gagner tradere. (Hvis ikke selskapet er flinke og henter penger på høye kurser)
Det som virkelig ville være et vendepunkt ville være en vellykket retest av 200 dagers snitt, men da gjerne godt inne i neste år f.eks til sommeren en gang og på et høyere nivå
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.