Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) - Teknisk analyse (TA)

Jeg må si jeg har gode vibber for Ulti nå, da det har kommet en fin bulltrapp hver gang den har brutt over bollebåndet som den gjorde nå:

4 Likes

Men Bull trap er da i utgangspunktet negativt?

Ikke for en trader :grin:

Bull trapp, ikke Bull trap :wink:

1 Like

Ja, jeg skrev trapp og mente det. Men det kan og være at jeg gikk i en felle :stuck_out_tongue_winking_eye:

Higher lows er alt vi trenger

Edit:

Fortsetter å tusle riktig så fint av gårde, det er et triangel der som jeg ville forvente at den reagerer ned fra minst en gang til

1 Like

Veldig interessant!

Men trengs veldig mye mer volum

2 Likes

Tusen takk for at du deler @Savepig
Sitter long i ULTI, men prøver meg nå på en liten trade med 25%…kjeder meg på sommerferie.
Salg på 81,6…satt kursalarmen på 75.

God ferie, prøv å ikke følge med på kursen :wink:

1 Like

Satser på gjentakelse :blush:

1 Like

Tusen takk @Tekk - skal prøve :innocent:

Det er helt riktig @Aksjesnila - prøver for aller første gang på en trade her :sweat_smile:

1 Like

Kan godt funke det, men i det bittelitt lengre perspektivet tenkte jeg på en bevegelse opp til 90ish jeg da :sweat_smile:

1 Like

“Men trengs mye mer volum”?!
De største aksjonærene sitter jo urørlig med nesten alle aksjene i Ulti.
Skjønner ikke at det kan bli volum når ingen vil selge :wink:!

2 Likes

Kanskje ikke all verdens volum, men relativt sett er jo dette markant høyere enn langt de fleste dager siste år i Ultimovacs.

Tror flere også posisjonerer seg long. Så det blir bare færre «fri» aksjer. Har troen på en meget spennende høst med flere nyheter. For et case vi har, og for en fantastisk børsmelding vi fikk idag😃

Å, ja - jeg trodde du mente ny dip mot gulvet i kanalen din før 90 and beyond… :joy: :rocket:

Jeg har kun kjøpt her siden i fjor sommer, og gått glipp av mange tradingmuligheter ser jeg…

GAV p.t.: 47,39 :relaxed:

1 Like

Det blir spennende å se om breackaway gapet fra i går får stå til evig tid eller om det med tiden vil fylles ned til kr 74,40. Mer tørr ikke vedde på at man skal ned dit så våger ikke å selge nå for å kjøpe tilbake nede på 70-tallet
Men det kan i så fall gi en gunstig kjøpsanledning.

1 Like

Nå er det veldig spennende på mitt chart

Oppside til 100-110

Dette gappet vi fikk denne uken er jo allerede dekket flere ganger fra ukene og månedene før (sjekk den herlig balanserte volumprofilen), så ikke sikkert det har så mye å si.

1 Like

Hjelper ikke om det tidligere er dekket; et gap fra èn dag til den neste dagen er uansett et gap.
Garanterer ikke at dette gapet vil lukkes, men gap vil i de aller fleste tilfeller med tid og stunder bli lukket.

Ellers gir vel brudd på trianglet i chartet ditt et kurspotensiale til drøyt kr 120.