Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

UNIDEX trading terminal (Skyscanner for krypto)

Ser hvertfall ut som det fundamentale fortsatt er på plass og at teamet nå tar noen viktige steg for økt integrasjon med resten av økosystemene innen DeFi, da spesielt Fantom. Det er det jeg har savnet, så nå holder jeg denne diamanten av en mikrocap komfortabelt videre. Typisk at det snur akkurat i det man mister trua og nesten kapitulerer.

2 Likes

Må alltid beholde en liten bag just in case i Kryptoverden :sweat_smile:

2 Likes

Ja, ikke sant. Plutselig sitter man med en ekstra årslønn :man_shrugging:

2 Likes

Ja jeg synes planene er ambisiøse (bra) men spørsmålet er om de klarer å implementere bra nok og om det ikke er litt for mye å ta på på en gang.

Krunal har endelig innsett at chartingen han laget selv ikke fungerer så bra. For meg virket det litt som å prøve å finne opp hjulet på nytt, og det er litt det samme jeg er redd for når det gjelder de nye produktene.

For meg er det viktigst at produktene funker bra, og masse nye løsninger istedenfor å fikse de små tingene i eksisterende produkter virker ikke som en god løsning.

Han burde lage flere skriftlige planer og forsøke å holde seg til dem, et roadmap helst med milepæler osv…!

Det er mine tanker, har fortsatt en del men bare ca 25% sv det jeg hadde.

2 Likes

Unidex meldte i helgen som var at de inngikk partnership med cross chain OneRing finance

Var litt buzz med OneRing noen uker tilbake, er mange som konkurrerer om å være beste tilbudet cross chain om dagen.

1 Like

Unidex skal lansere sin egen token nevnte det i NFT tråden her.

Mulig kanskje du kan claime en gratis @VargVemund dersom du var med på beta access og var LP provider?

Du kan sjekke om du har denne beta token her

1 Like

Jeg har den dessverre ikke, kom inn litt over et år siden (dessverre kan jeg vel si, for hadde jeg gått inn i andre prosjekter ville reisen kunne vært mer lukrativ; skal vel sies at reisen kunne vært verre også).

1 Like

Unidex nærmer seg 1:1 med FTM. Tror det kan bli en fin reise fram mot synth leverage om noen uker, og forhåpentlig vil da volumet endelig få en etterlengtet boost. Men kan selvsagt ikke være sikker før det faktisk skjer.

1 Like

Et lite tips, på Paintswap kan du stake unidx-ftm LP for 112% rente.

1 Like

Jeg unstaket nylig, har litt der fortsatt men tenker prisen fort kan gå en del og da lønner det deg å være i selve token pga inpermanent loss. Det blir visst farming på Spirit også forresten!

Unidex lanserer noe nytt om 9 dager; følg med. Er ikke så oppdatert selv men tipper vi kan se litt action fram til det!

1 Like

Dunno ikke fulgt med så mye i det siste, det jeg har fått med meg siden sist var følgende:

  • Flytte over til Boba Network slik som det var med fra Ethereum til Fantom ikke vært så mye mer snakk om det lenger.
  • En liten flørt med Tomb og Yeh :man_facepalming:, men ser ikke ut til å ha blitt så mye av det etter ETH Denver Conf.
  • Litt prat med UMA på Unidex sin Discord

Har ikke fått tid til å se den siste YouTube videoen her om Unidex Exchange kanskje noen hints der https://youtu.be/-898Oh71XOc

1 Like

Får se om det er i ferd med å begynne nå, noen kjøpte akkurat 1% av beholdningen.

3 Likes

Brukeren eller DAO kanskje?
Eier 2080 NFTS på Fantom plattformen…

1 Like

Spennede med leverage plattformen.

Håper denne er grei å bruke. Fikk altfor mye error på “vanlige” Unidex, så måtte slutte å bruke den.

Ser pent ut nå.

3 Likes

Det har blitt mye bedre også forresten, men kommer kanskje an på hvilken chain. Jeg er mest på fantom.

Hva tenker folk prismessig her?

Launch er i løpet av dagen, USA-tid, mulig en fastsatt tid tror rundt 12 i kveld norsk tid. Jeg er litt redd folk vil selge ved launch, men tror det kommer an på hvor bra plattformen funker. Leverage mangedobler volumet.

1 Like

Aner ikke hva det kan bli verdt.

Men hvis alt funker knirkefritt, det er nok liquidity i poolen og de adder typ gas-priser, olje, metaller og aksjer med 50x kan det bli veldig bra​:crossed_fingers::crossed_fingers:

Håper de har fått inn nok liquidity! Viktig at folk kan åpne posisjoner med litt størrelse.
I teorien høres hele opplegget sjukt bra ut :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Enig! Men low liquidity er turn off for de store hutta. På den andre siden kan de store gutta være i teressertni å spytte in LP også…!

Man kan visst gå inn med single asset for LP, og poolen vokser hver gang noen taper (som er over 90% statistisk sett), så man kam fort tjene godt på det. Og jo større poolen blir, jo større trades kan trades så apr går ikke ned jo fler som pooler…

Tenkte å gå inn med litt FTM, men fikk ikke siden til å funke på metamask for iphone.

2 Likes

Over 10 millioner i volum hittil og 4800 dollar i fees. Ser lovende ut😊

Slang inn litt ftm i poolen tidligere i dag.

1 Like