Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vår Energi - (VAR)

2 Likes

en artikkel angående oppstart av prosjekt på Statfjord Øst,som startet 6 måneder i forkant til plan :wink:

(Vår Energi er medeier med sine 20,55%)

2 Likes

Vår Energi ASA’s share saving plan allocates shares

https://www.dn.no/olje/var-energi/olje-og-gass/den-nye-var-energi-sjefen-vil-selge-ren-olje-til-investorene-selskapet-er-nok-underpriset/2-1-1515046?abtest=a

2 Likes

Vår Energi project portfolio and operational update

1 Like
1 Like

Vår Energi announces successful refinancing

2 Likes

Vår Energi ASA: Notification of trade by primary insider

Contemplated secondary placement of existing shares in Vår Energi ASA

Vår fallt en del på forrige secondary placement som var i juni i fjor. Det er fremdeles ikke spesielt stor free float i Vår, så salget burde ikke være dramatisk, men jeg tipper vi får en dipp på kort sikt.

På litt lengre sikt tror jeg gasspriser, oljepriser og prosjektfremgang betyr mer.

3 Likes

Secondary placement of existing shares in Vår Energi ASA successfully completed

Mandatory notification of purchase by primary insider in connection with secondary placement of existing shares in Vår Energi ASA

1 Like

Det er forståelig med tanke på rabatten, men like fullt bra.

Jeg vurderte å selge posten min i forrige uke, men nå blir jeg sittende litt til. Dette salget endrer ikke fundamentale forhold i mine øyne.

1 Like

legger meg normalt ikke opp i transaksjoner,-men klarer du bedre yield enn 14% på kapitalen din så er du god…

2 Likes

Frykter vi får en negativ trend fremmover, mest sannsynlig ned å teste støtten på 25 tallet.

Mest sannsynlig, hvorfor?

Hvorfor?

HitecVision sin strategi er jo ekspansiv vekst, ikke trygg yield. Det er ikke deres område å sitte på midler bundet opp når målbilde deres er innovasjon. My two cents

Tror ikke det er siste blokksalg.