Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vår Energi - (VAR)

Vår Energi ASA’s share saving plan allocates shares

Vår Energi ASA: Notification of trade by primary insider

3 Likes

Vår Energi ASA: Shares allocated to primary insider Nick Walker as part of the long-term incentive program

5 Likes

Vår Energi ASA: Notification of trade by primary insider

3 Likes

Vår Energi completes sale of Brage asset

1 Like

Hvor stor andel av produksjonen til VÅR vil/står Jotun/Balder for?

Når er det ventet at Jotun skal ut på felt? Å tror dere en eventuell forsinkelse vil ha stor betydning på kurs?

enda mer forsinkelser ser ut til å være høyst sannsynlig uaktuellt nå i det større omfang utav hva jeg har lest ,-Johan Castberg skal på sjøen ila Q4 mens denne Jotun A skal til nordsjøen Q2,og begge båtene vil være hoock`d up iløpet av 4. kvartal :wink:(fant lite info i farten)

med 30% eierandel på Johan Castberg feltet,blir det et produksjonsmål på ca. 57 000 fat dagligt for Vår.

og med 90% andel i Balder området,skal feltet produsere rett rundt 63 000 fat i døgnet for Vår,-men her klarte jeg ikke å få et produksjonstall utav Jotun A alene da dette skipet er under “Balder X” prosjektet som omfatter totalt 4 forskjellige aktiviteter

2 Likes

Sitter dere videre i denne? eller kaster dere kortene? Ser John Fredriksen laster videre opp!

Sitter.

Har vært inne og solgte rundt nyåret, etter en liten opprydning i porteføljen. Men denne er på watchlisten min og avventer ny inngang. Ville sittet hvis jeg hadde en større post. Tror den er god for en long investering!

Sitter utelukkende pga 3 faktorer:

1. Økt produksjon i 24 pga Neptune
  2. Forventet økt produksjon i 25 pga nye felter
  3. Oppkjøpskandidat
1 Like

tror ingen ønsker at det siste punktet skal skje,-hvem ønsker vekk en Yield på 14%? :sweat_smile:

1 Like

Hitecvision? :man_shrugging: De er gærne

1 Like

Vår fra 07:10

Vår Energi awarded 16 new NCS licenses

1 Like

Nick Walker stiller opp til intervju imorgen hos Finansavisen :+1:

Kursen rikket seg ikke…