Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vår Energi - (VAR)

3 Likes

Dry wells in the Balder Area

Invitation to Vår Energi’s Capital Markets Update 2024

1 Like

Solgte på 33 for å ha litt pæng til nytt hus eg har kjøpt. Men tenkte å bygge opp en ny posisjon over tid, men med dagens nyhet er jeg litt usikker på når jeg går inn igjen.

heldigvis var det ikke det store om å gjøre…

det blir mer spennende senere i dette kvartalet :crossed_fingers: :sweat_smile: :crossed_fingers:

1 Like

Hva var pre-drill unrisked resources igjen?

Ja, samlet sett er jeg positiv til Vår. Har bare lagt til vane å prøve å treffe med inngang mtp det kortsiktige bildet. Hvis markedet ønsker å teste 26.8-27 støtten, så står jeg klar for å ta i mot.
Kjøpte pittelitt under 29 nå.

Gjør som storeulv!!

vi får muligens oppdatert nye drilling prosjekter i Q4/eller ved kapitalmarkedsdagen den 13. mars :spiral_calendar:

3 Likes

Vår Energi ASA: Fourth quarter and full year 2023 trading update

Blir det bunnfiske i 2024 for Vår Energi? Var ikke tidenes sjakktrekk å starte å bygge posisjon på 31 :hot_face:

Snart i pluss du jo :slight_smile:

Tydeligvis godt mottatt mtp. sakte økning på oljeprisen! Er uansett en høyst langsiktig investering, så skjær i sjøen blir det nok flere av

1 Like

https://www.dn.no/energi/var-energi/equinor/conocophillips/var-energi-tapte-milliardkampen-om-breidablikk/2-1-1591282

1 Like

Reduserer nedsiden da plan for drifting og utbygging av dette feltet er kjent ugyldig av Oslo tingrett :upside_down_face:

1 Like

Vår Energi completes the acquisition of Neptune Energy’s Norwegian oil and gas assets

2 Likes

Vår Energi announces reserves plus resources of approximately 2 billion boe

1 Like

Nick Walker skal inervjues hos Finansavisen imorgen. :memo:

Har en følelse at det blir forsinkelse ihht prosjektplan

markedet reagerer positivt dagen før Q4,-og nye meldninger om større forsinkelser nå hadde vært rart da Nick Walker ble sist intervjuet i januar der prosjektene ble uttalt som å pågå etter plan.