Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vår Energi - (VAR)

Italiensk forretningskultur er noe annet enn norsk :it::wink:

så lenge de bygger prosjektene her i norge,er jeg ikke så opptatt med forsinkelser :wink: :bouvet_island:

Key information relating to cash dividend to be paid by Vår Energi ASA

Vår Energi reports strong fourth quarter and full year 2023 results

Pushet et kvartal er ikke krise, e24 liker dramatisk vinkling. God guiding fortsatt, stort sett on track med gode utsikter når nye prosjekter begynner å produsere. Om oljeprisen og guiding på produksjon mot 2025 holder seg er dette selskapet skikkelig attraktivt

1 Like

Et kvartal er ikke krise, men ett blir fort til to og tre. Vi husker Goliat

litt spesiellt av E24 å komme med meldning om tørre brønner som allerede er nevnt i kvartalspresentasjonen for Q4 dagen før… :man_shrugging: :sweat_smile:

image

Ser nå ut som Q rapport ikke skremmer folk unna.

I hvert fall ikke John Fredriksen, leste at han eier aksjer for over en Milliard kroner nå.

Vår Energi ASA: Ex dividend Q4 2023

Vår Energi ASA: Notification of trade by primary insider

Pinglefis, det er jo ikke vekslepenger en gang!
image

Kjøpte selv til samme pris den 14. februar, så fikk med meg utbytte også.

4 Likes

Vår Energi ASA: Notification of trade by primary insider

940 :sob:

Blir du seriøst sur for at en tillitsvalgt ansatt kjøper for “for lite”? Er da fint ansatte velger å investere ytterligere i eget selskap.

2 Likes

Sur? Nei. Som emoji viser blir jeg litt trist. Når de har en slik posisjon har de nok mer enn 100k eller 30k å investere. Viser at de ikke har tro på eget selskap men kjøper fordi de “må”.

1 Like

Der jeg har jobbet har representanter i styret også vært folk “fra gølvet” hvor 30000 ville tilsvart en betydelig del av en månedslønn. Jeg ville på ingen måte tenkt at et kjøp der var dårlig nytt fordi det var for lite, og heller ikke tenkt at vedkommende føler press for å kjøpe.

CEOs som kjøper mindre i egen innsats enn det de får som insentivpakke er derimot et faresignal.

4 Likes

Ekstremt sær og fordomsfull holdning

Bare realistisk holdning.