Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vår Energi - (VAR)

Hvor mye tjener disse personene du sikter til?

3 Likes

Vår Energi ASA: Mandatory notification of trade by primary insiders in connection with allocation of bonus shares

Huff å huff. Kjenner jeg blir krenket på andre sine vegne.

1 Like

fant en drøss med info om eierandel etc. fra eksisterendde lisenser osv…ser også at “Sval Energi” kan bli en aktuell ny oppkjøpskandidat da de også er aktiv i samme oljefeltene som der Vår Energi opererer :thinking:

https://factpages.sodir.no/nb-no/company/pageview/all/50000032

2 Likes

Vår Energi ASA’s share saving plan allocates shares

imorgen er det kapitalmarkedsdag for VAR,så får vi overbevise DnB Markets om at selskapet faktisk har en utviklingsplan videre ETTER 2025 kontra denne “bekymringen” DnB uttaler seg om…

1 Like

Det er klart de har. Allle selskaper har det. Til og med det lokale snekkerfirmaet har en utviklingsplan

1 Like

Økte kursmål , oljen i positiv, vAr Ned igjen

Delivering growth, value and resilient returns towards 2030

3 Likes

God kok.

2 Likes

Capital Markets Update 2024

Webcast

1 Like

Nedgang med en slik rapport fremstår pessimistisk. Tar det mer som mulighet for å vekte opp mer etterhvert.

Er vel makro som kanskje skremmer litt

Contemplated secondary placement of existing shares in Vår Energi ASA

Hvor langt ned skal vi ned nå tro. Meget frustrerende med en slik eier

Ser vel ut til at rabatten blir en del mindre enn sist hvertfall. Jeg prøver å kjøpe,men interessen er stor,så spørs om jeg får noe.

Stakkars restene av Ulti investeringen min skal få kjenne pisken igjen 🫠:scream::see_no_evil:

Skal gå bra dette prisen ble 31kr?
Kursen kommer opp igjen her. Oljeselslaper printer penger enn så lenge.

Contemplated increase in secondary placement of existing shares in Vår Energi ASA

Hvordan og hvor melder man interesse for å delta på denne handelen. Har sjekket litt, men finner ikke noe informasjon hos DNB Markets eller andre. Er ny med slike ting. Vet at det er min 100k Euro for å kjøpe.