Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vår Energi - (VAR)

Når snur oljen?

Sanksjoner vil føre til at oljeprisen blir høy. Noe jeg tror den vil bli en god stund framover

Gassprisen er pt viktigere for Var enn oljeprisen, når man tenker på andeler av den frie kontantstrømmen. Kan nevne at gass er veldig nærme all time high i dag etter hopp på 35-40% i dag og 100% siste 5 dager. Her kan man nok forvente økt utbytte og mer nedbetaling av gjeld

Går som ei klokke :dart:

Noen knivfangere her?

Veit ikke lenger. Gikk ut på 33,72. Må se ann her nå. Ser ikke bort i fra rett under 30,-

1 Like

Samme her, er ute. Men faller den under 30 så er det interessant

Venter selv på hvor olja bunner før jeg gjør en ny inngang her

Ikke lurt å være ute av denne, betydelig underpriset mot andre oljeselskaper.

1 Like

Plukket litt i dag :slight_smile:

3 Likes

Enig. Inntektene for q1 på grunn av olje og gassprisene siste måned pluss fremover og med tanke på vekstplanene deres kombinert med hvor agressive de er på å redusere gjeld gjør at jeg mener all inngang under 40 her er gunstig, og det er ikke medberegnet utbyttesprayen som dette selskapet vil ha gjennom hele året. Blir spennende med kursmål fra den 28 Mars da lockouten på disse utløper da. Bull!

2 Likes

Vår Energi ASA – Mandatory notification of trade by primary insiders in connection with partial greenshoe exercise

Vår Energi ASA – End of stabilisation period and partial exercise of greenshoe option

2 Likes

Kom inn igjen på 29 høye. Traff du på 28 tallet?

Formal approval of full year financial statements 2021 by Board of Directors

1 Like

venter på rapport…?

Vår Energi publishes 2021 reports

1 Like

Årsrapporten 2021

1 Like

Correction: Vår Energi publishes 2021 reports