Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vårt nye moderator-team :)

Hei!

Tre modige TekInvestorer har sagt seg villige til å hjelpe meg med å opprettholde lov og orden på forumet.

Velkommen som moderatorer @Evilfreud, @Savepig og @laplagam! :slight_smile: :champagne:

Dette kan også være en god anledning til å sette seg inn i de nye (men enkle) forumreglene, hvis du ikke allerede har gjort det.

Tusen takk! :smiley:

53 Likes

Takk for tilliten, Trollhunter Freud har allerede funnet sin første trollekonto tilhørede en gammel kjenning!. Stay tuned.

21 Likes

Kult lite skjold de har fått :blush:

3 Likes

Lykke til - håper de får lite å gjøre:+1:

3 Likes

Gratulerer med muligheten til å gjøre en ekstra innsats @Evilfreud, @Savepig og @laplagam. Skulle gjerne ha vært med selv, men huet mitt er ikke helt med etter å ha gått fra null barn, ingen dame, til snart tre barn og dame siden sommeren. :stuck_out_tongue:

27 Likes

Eggplante og klovne fjes servitøren selv, som moderator, interessant.
Intet er så gale at det ikke er godt for noe.

3 Likes

Bare å hvile hodet, jeg og @pdx har en plan som du skal få være endel av når hodet ditt er klart igjen ( @pdx vet bare ikke at han må betale for det enda) :smiley:

2 Likes

Tror det går seg til, de fleste skjerper seg når de får litt mer ansvar, da får de heller gi en advarsel i stedet for klovnetryne. :stuck_out_tongue:

Edit: dauer litt av at du fikk eggeplante av @pdx :joy:

1 Like

Plz no ban :pray:

5 Likes

@Evilfreud @Savepig @laplagam (Og ikke minst @pdx)
Masse lykke til!
Tror dette blir bra :grinning:

2 Likes

Flott! Er en svært interessant reise å følge dette forumet fra oppstart og hvert nye kapittel som skrives! :beers:

6 Likes

Viktig å skape litt humor hos de som ikke har noen selv :wink:

3 Likes

11 Likes

Jeg har get out of jail free card nå

Så mange ganger du har unslippet TekJail, så tror jeg den potten er tom.

I alle dager, høres ut som du har vært med i et avlsprogram i regi av NSDAP!

4 Likes

And so it begins

3 Likes

Er et par bonusbarn involvert :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fikk du 2 eller 3 barn på kjøpet? :joy: Eller regnet du med deg selv også?

2 Likes

Et par bonusbarn og du sier snart tre… Har du en på gang?