Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vårt nye moderator-team :)

Bingo! :sunglasses:

13 Likes

Dæven! Grattis! Stor stas. Når er poden klar for breakout?

2 Likes

Opptrenden har vart i ca 4 måneder, men dette mønsteret tar vanligvis 9 måneder før det blir breakout.

10 Likes

nice, da har du vel funnet ut om det er bullflag (eller cowflag)?

Nei, men det er i hvert fall ikke en dobbelt topp :stuck_out_tongue:

4 Likes

Satse på at det kommer ut som en OHS da :wink: Gratulerer!

4 Likes

Kan virke som vi har fått noen ivrige moderatorer :slight_smile:
Jeg kommenterte at en post om IOX ikke hørte hjemme i en tråd om biotek/Nano, så ble min flagget og fjernet som ikke relevant for tråden :wink:
Jaja bra folk gjør jobben sin uansett, jeg skulle kanskje heller flagget den som off topic i stedet for å si at den var off topic. :thinking: :rofl:

2 Likes

Rapporter den som er offtopic, så blir den fjernet! ( ps ikke jeg som modda vekk posten din!)

1 Like

Are you sure? :wink: Neida kødder bare, synes det er veldig bra at det blir flere moderatorer her, det har jeg vært for ganske lenge. Ikke for at Pdx ikke gjør en flott jobb, men det blir bedre og mer effektivt med flere mods, og innen flere typer aksjer :slight_smile:

Er egentlig bra at folk rapporterer offtopic, rapporter heller for mye enn forlite. Nå er det nok mods til å håndtere

1 Like

Akkurat offtopic er kanskje det som er lettest moderere. Det er jo ikke en feil påstand å si at IOX innlegg ikke er relevant for nano, men det gir heller ingen verdi for tråden, så da ble begge fjernet. Boom.

Kommer til å legge stor vekt på å unngå at noen kan påstå at det ikke tillates meninger ene eller andre veien bull/bear dog. :slight_smile:

11 Likes

Hva med å modde litt på Pcib-trådene, det er jo bare en suppe av svada, sutring og klaging.

Kanskje vi blir kvitt noen av Evils ubegrunnede spissformuleringer og spydige kommentarer nå som han blir moderator? Det er jo lov å håpe!

Ellers all respekt til alle tre. Også Evil.

2 Likes

Vi modder når det rapporteres! ( dog ikke alt som rapporteres som fjernes).

Det er bedre at brukerene sier hvordan de vil ha forumet ved å rapportere ting som ikke hører hjemme, enn at moderatorer skal gå inn å styre en tråd.

1 Like

Bare ved å bruke ordet off topic blir det automatisk rapportert og fjernet tror jeg. Trenger ikke mods/brukere som rapporterer da.

Ingenting fjernes automatisk, vi får alt opp i admin panelet, så evaluerer vi og evt fjerner.

Ikke automatisk, men dersom flere (2/3) rapporterer samme innlegg skjules det til en moderator får sett på det.

Det er også verdt å huske at “småprat” trådene har STOR takhøyde så lenge man er innenfor temaet på en eller annen måte.

1 Like

Mens man vil vel fort merke at det nå blir enda strammere moderering av fundamental- og TA-tråder enn før, ting som ikke finnes konstruktivt nok der vil uten videre mye og og men blir flyttet til småprat-tråden.

6 Likes

Lykke til med oppgaven gutter. Ser ut som gleinster får en moderering ala DP i pcibtrådene.

4 Likes