Møtt veggen nok en gang med moderatorene. I grunn var jeg lei av mangel på nedslag mot troll for noen måneder siden. Registrerer det har forværret seg betydelig, og muligheten til å skjule poster er kommet i stedet. Samme som nye HO det, skjul poster, og mangel av reaksjon på opplagte troll.
Godeste bernd som moderatorene har uttalt at de holder et øye til og at han har fått advarsel, har i ettertid bidratt på forumet på denne måten:
Det er en type profil som dere lar fortsette tydeligvis. Trodde jeg sendt mail til pdx om dette for noen dager siden, finner den ikke i mail-lista så forvirret. Husker å ha gjort det. Men registrerer kontoen er aktiv.
Godeste invivo har jeg mistet oversikt over, men hersketeknikk, personangrep, svartmaling av selskap og ledelse, feilaktig fremme konkurrenter, og ikke minst i perioder med mye haussing voldsomt fokus på oppkjøp.
Det er også en profil som tydeligvis fremdeles får fortsette fritt her.
Forstår det er ønske om å ikke la TI fremstå som en plass hvor det er gutteklubben grei som rår, og sier du mot konsensus så blir du kastet ut. Vel, at det var strengt og aktivt moderert var vel hva jeg likte best med å komme hit, og det har ikke blitt fulgt opp slik.
Tar meg en pause fra forumet på ubestemt tid. Er lei av å bli likestilt med de jeg fremmer som forumtroll av administratorene, takk for den @Savepig, det var ikke første gang, men det var siste gang jeg godtar den. Og har ikke ønske om å delta aktivt i et miljø hvor opplagte nettroll blir akseptert av moderatorer selv om de har blitt syneliggjort flere ganger.
Vil gratulere dere med å ha vellykket for min del klart å endre syn på at TI er en plass som er strengt moderert, til en plass hvor du kan i stedet skjule poster til de du ikke liker, og mangelfull moderering.
Tar det i feedback til @pdx og i feedback til moderatorteamet.